Hehe, idd, peddelde je 's ochtends lekker in je t-shirtje en je korte broek naar de super, halverwege de dag staan er steeds meer druipende mensen in de winkel die klagen dat het zulk noodweer is. Nóódweer? Waar?LeChat schreef:Da's raar hè, als je tijdens je werk niet naar buiten kunt kijken. Dat was bij ons in de supermarkt ook (ik stond helemaal achterin bij brood & kaas) en dan zeiden de klanten iets als 'prachtig weertje hè?', terwijl ik dus geen flauw idee had of de zon überhaupt te zien was.

Hier schijnt de zon, op drie kleine wolkjes na is het onbewolkt en gelukkig ook weer wat warmer.

En das mooi, want dan heb ik in iedergeval de eerste week van m'n vakantie mooi weer.
 En das mooi, want dan heb ik in iedergeval de eerste week van m'n vakantie mooi weer.   Dat hebben we dan maar vast hé?
 Dat hebben we dan maar vast hé? 

zo bruin te krijgen als mijn onderarmen, maar dat is nog niet helemaal gelukt. Sommige plekken zijn nog rood :-S maar daarna wordt het dan wel weer bruin. Kortom: zon, zon, zon!
  zo bruin te krijgen als mijn onderarmen, maar dat is nog niet helemaal gelukt. Sommige plekken zijn nog rood :-S maar daarna wordt het dan wel weer bruin. Kortom: zon, zon, zon!