Moderator: Moderafo's
L'être extraterrestre schreef:Mag ik zo onbeleefd zijn om een gebed voor mezelf te vragen![]()
Het geloof staat op een laag pitje momenteel. Persoonlijk geloof dan. Ik zoek een God, en ik vind veel wijsheid in een Bijbel, maar een zwijgende hemel.
Ik zit (ook) ontzettend in de knoop met mezelf. Dingen zijn gebeurd die dit alleen nog maar erger hebben gemaakt. Ik slaap nauwelijks, zit vastgekluisterd aan de computer, en alle dingen die de afgelopen dagen gebeurd zijn, hebben zich gestapeld op de wat 'oudere' dingen. Momenteel zie ik het leven niet meer zitten, snap ik niet waarom ik me hier aanstel, en excuses voor deze post.
Alsjeblieft, bid voor me.
En les van mijn moeder: Als je negatief gedrag negeert, gaat het vanzelf weer over.
Jantjes schreef:L'être extraterrestre schreef:Mag ik zo onbeleefd zijn om een gebed voor mezelf te vragen![]()
Het geloof staat op een laag pitje momenteel. Persoonlijk geloof dan. Ik zoek een God, en ik vind veel wijsheid in een Bijbel, maar een zwijgende hemel.
Ik zit (ook) ontzettend in de knoop met mezelf. Dingen zijn gebeurd die dit alleen nog maar erger hebben gemaakt. Ik slaap nauwelijks, zit vastgekluisterd aan de computer, en alle dingen die de afgelopen dagen gebeurd zijn, hebben zich gestapeld op de wat 'oudere' dingen. Momenteel zie ik het leven niet meer zitten, snap ik niet waarom ik me hier aanstel, en excuses voor deze post.
Alsjeblieft, bid voor me.En les van mijn moeder: Als je negatief gedrag negeert, gaat het vanzelf weer over.
Kon je je dit laatste, wat je moeder zei, bij je eerste posting niet meer herinneren?
Weet ik veel wat het is, het kan ook wel de SGJ zijn geweestAndré schreef:L'être extraterrestre schreef:Ik sta ingeschreven bij de GGZ, die stap heb ik durven nemenHad je de huisarts niet nodig voor een verwijzing naar een GGZ dan, je zou haast denken dat hij van jou situatie af weet dan?Je kunt nog beter tegen een baal hooi praten dan tegen mijn huisarts
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten