Ik heb gebed nodig / Wil danken voor...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 12 jul 2006 16:00

Heel veel sterkte Marianne.. ik blijf voor je bidden
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jantjes

Berichtdoor Jantjes » 12 jul 2006 16:20

L'être extraterrestre schreef:Mag ik zo onbeleefd zijn om een gebed voor mezelf te vragen :oops:

Het geloof staat op een laag pitje momenteel. Persoonlijk geloof dan. Ik zoek een God, en ik vind veel wijsheid in een Bijbel, maar een zwijgende hemel.

Ik zit (ook) ontzettend in de knoop met mezelf. Dingen zijn gebeurd die dit alleen nog maar erger hebben gemaakt. Ik slaap nauwelijks, zit vastgekluisterd aan de computer, en alle dingen die de afgelopen dagen gebeurd zijn, hebben zich gestapeld op de wat 'oudere' dingen. Momenteel zie ik het leven niet meer zitten, snap ik niet waarom ik me hier aanstel, en excuses voor deze post.

Alsjeblieft, bid voor me.

En les van mijn moeder: Als je negatief gedrag negeert, gaat het vanzelf weer over.

Kon je je dit laatste, wat je moeder zei, bij je eerste posting niet meer herinneren?

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 12 jul 2006 17:49

Jantjes schreef:
L'être extraterrestre schreef:Mag ik zo onbeleefd zijn om een gebed voor mezelf te vragen :oops:

Het geloof staat op een laag pitje momenteel. Persoonlijk geloof dan. Ik zoek een God, en ik vind veel wijsheid in een Bijbel, maar een zwijgende hemel.

Ik zit (ook) ontzettend in de knoop met mezelf. Dingen zijn gebeurd die dit alleen nog maar erger hebben gemaakt. Ik slaap nauwelijks, zit vastgekluisterd aan de computer, en alle dingen die de afgelopen dagen gebeurd zijn, hebben zich gestapeld op de wat 'oudere' dingen. Momenteel zie ik het leven niet meer zitten, snap ik niet waarom ik me hier aanstel, en excuses voor deze post.

Alsjeblieft, bid voor me.

En les van mijn moeder: Als je negatief gedrag negeert, gaat het vanzelf weer over.

Kon je je dit laatste, wat je moeder zei, bij je eerste posting niet meer herinneren?

Wat wil je daarmee zeggen?

André

Berichtdoor André » 12 jul 2006 17:59

L'être extraterrestre schreef:Ik sta ingeschreven bij de GGZ, die stap heb ik durven nemen
Je kunt nog beter tegen een baal hooi praten dan tegen mijn huisarts
Had je de huisarts niet nodig voor een verwijzing naar een GGZ dan, je zou haast denken dat hij van jou situatie af weet dan?

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 12 jul 2006 18:01

André schreef:
L'être extraterrestre schreef:Ik sta ingeschreven bij de GGZ, die stap heb ik durven nemen
Je kunt nog beter tegen een baal hooi praten dan tegen mijn huisarts
Had je de huisarts niet nodig voor een verwijzing naar een GGZ dan, je zou haast denken dat hij van jou situatie af weet dan?
Weet ik veel wat het is, het kan ook wel de SGJ zijn geweest :wink: :oops:

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 jul 2006 18:20

Sterkte en ik zal voor je bidden!
Afbeelding

Terug naar “Archief”