laatst heb ik geschreven over mijn zus die psychisch ziek is. Toen heb ik geschreven over een opname. Ondertussen is ze opgenomen geweest. ongeveer 3 weken, waarvan ze 2 weken in het ziekenhuis heeft gelegen. Mijn zus doet zich heel goed voor, maar in het echt gaat het heel slecht.
Nu gaat morgen een andere zus trouwen, en nu is zij stik jaloers. Net belde ze al op dat ze weer in een crisis zat. Willen jullie bidden voor haar en ons gezin.. de zorgen worden wel heel veel. Willen jullie bidden om wijsheid en kracht.
Willen jullie ook biddenvoor mijn zwager. Hij loopt al ruim 20 wken in de ziektewet. Door pijn in zijn arm kon hij zijn werk niet doen. Vorige week is er isias (zenuw van rug naar been zit bekneld) bijgekomen. Lopen kan hij niet zonder pijn, en ligt eigelijk de hele dag op bed. Wsl zal hij morgen ook niet bij de trouwerij kunnen zijn. Ook op zijn werk gaan ze nu zitten zeuren en veel mensen schuiven het op stress.. wat het niet is. Willen jullie ook voor hem, mijn zus en hun kinderen bidden.
En dat de laatste

Elke zomer zijn er hier op Urk evangelisatieactiviteiten. In de vakantieweken gaan wij de haven op, om bootje voor bootje langs te gaan om een gesprek aan te gaan met de toeristen. We knopen een gesprek aan en proberen op het geloof uit te komen. Hiermee maken we gebruik van folders over het geloof. Ook zal er 2 weken een tent staan waarin toeristen uitgenodigd worden voor een gratis kopje koffie om zo ook een gesprek aan te gaan met de toeristen.
Dit werk heeft veel, zeer veel gebed nodig. Op de toerustingsavonden komen we erachter dat eigelijk bijna niemand durft, maar moet. Willen jullie bidden voor alle medewerkers, dat wij Gods woorden mogen spreken. Willen jullie bidden voor de mensen die wij mogen ontmoeten, dat wij met hen over God mogen spreken... bidden voor zegen op ons werk.
Bedankt