Haarkleuring?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

simone
Mineur
Mineur

Berichtdoor simone » 06 jul 2006 09:19

Ik kleur mijn haar in welke kleur ik op dat moment maar leuk vind. Misschien noemt iemand het ontevreden zijn over je uiterlijk maar ik kleur mijn haar omdat ik dat leuk vind, niet omdat ik niet blij ben met mijn eigen kleur maar omdat ik eens iets anders wil. Oké, toch een vorm van ontevredenheid :oops:

Nou gaat zoiets niet altijd goed en heb ik dus net een paar weken met welja, paars haar gelopen. Het was licht paars en dus heb ik er aubergine overheen gedaan. Toen was het donker paars. De kleur vond ik mooi dus die heb ik gehouden.
Mijn kinderen vonden het beslist niet leuk dat ik mijn haar verfde dus vanaf nu en speciaal voor hen kleur ik mijn haar niet meer. :mrgreen:
' Als Jezus Christus werkelijk God is en zijn leven voor mij gaf, dan kan mijn offer voor Hem nooit te groot zijn.'

C. T. STUDD

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 jul 2006 10:56

André schreef:
Smurffie schreef:Idd, roken..(is dat een steek onder water? :P ) Zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk :) Ik ben ook wel van mening dat roken bijbels gezien ook niet goed is..alleen probeer ik dat op de meeste rare manieren goed te praten 8), wat natuurlijk hartstikke fout is.
Ehm, is roken eigenlijk verven of kleurspoelen met jou tempo? :wink:

zwarte verf 8)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 06 jul 2006 16:29

ik heb niets tegen het kleuren van je haar, ik doe het zelf ook. Ik heb helaas al een paar grijze haren. :shock: Persoonlijk houd ik er niet van om een totaal andere kleur te nemen, maar dat heeft meer met smaak/angst dat het er niet uit ziet te maken dan met principes.
Afbeelding

melodie
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor melodie » 06 jul 2006 19:12

Ik vind je eigen haarkleur houden mooi omdat het zo natuurlijk is.
Nou oké ik ben nog niet grijs dus wat ik dan ga doen weet ik nog niet.. maar in spreuken staat dat grijze haren een sieraad is.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 jul 2006 20:47

Hm, grijs zijn op je 35e bijv. lijkt me niet leuk, dus zou ik het ook gerust kleuren :) En ik zit er sowieso over te denken om iets anders te doen..alleen heeft mn moeder er een hekel aan, dus daarom heb ik nog mijn twijfels :) Daarbij komt ook nog dat mensen me voor gek verklaren als ik het verf, omdat ze het een mooie kleur vinden, neem nou de kapper :shock:

Maar goed, grijs..sommige mensen vóelen zich ook gewoon jonger als ze hun grijze haar verven. Als je jezelf er beter door voelt, dan is het geen probleem toch? Dat hoeft niets met ontevredenheid te maken te hebben.

:)

Gean
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Gean » 07 jul 2006 16:06

ik zie de moeilijkheden van haarkleuren niet. zelf doe ik het ook af en toe maar hou het meestal bij spoelingen. heb een gruwelijke hekel aan uitgroei! vreselijk!

laatst had ik het paars :) gewoon vet leuke reacties op gehad :mrgreen:

hans_is_eigenwijs

Berichtdoor hans_is_eigenwijs » 20 jul 2006 23:45

Blond, rood, paars, groen, zwart och ik ben voor de leut al van allerlei kleurtjes voorzien, evenals kapsel: permanent, lang, kort, spikes, Mr. T, blockhead en jawel.. zelfs een spoorlijn en hanekam.

Nu niet meer.. vroegâh wel.

Terug naar “Archief”