Denkertje21 schreef;
Ik ga het nog maar een keer uitleggen: het gaat hier over iets heel anders. zie vorige posts... Er staat niets in de bijbel over homorelaties in liefde en trouw
Smurffie schreef;
Daarom ben ik ook niet tegen een homorelatie opzích. (Tevens heb ik hier Wullempie ook mee geantwoord.) @Wullempie; Er is verschil tussen een homorelatie en een homorelatie. Christelijke homo's die er van overtuigd zijn dat ze samen ook een relatie met God hebben..wie zijn jij en ik dan om daarover te oordelen? Smile
Zie je hier ergens staan dat ik een homofiele relatie afkeur? Néé, voor de duizendste keer, het gaat hier over
seksualiteit., wat ik persoonlijk niet vind kunnen.
denkertje21 schreef:
Gééf me dan die tekst over een homoseksuele RELATIE uit de bijbel... Dan geef ik me gelijk gewonnen
PeterD schreef:
Liviticus 18:22
Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijke bijligging; dit is een gruwel.
Een soorgelijke tekst als deze heb ik ook al aangehaald. Dus Denkertje21, geef je maar gewonnen. Bij een manspersoon zult gij niet liggen met vrouwelijk bijligging. Bedoel je soms dat het er niet bij staat dat het niet binnen een relatie is? Het mag gewoon niet, of je nu wél of géén relatie hebt.