Moderator: Moderafo's
mw schreef:ik heb er zelf een afschuwelijke hekel aan...
van mijn ouders mag ik het ook niet...omdat ik nou eenmaal deze haarkleur van God heb gekregen...Permanenten mag ik dan weer wel... Ik zelf vind dit geen reden.
Als het een gewone kleur blijft dan heb ik er geen moeite mee...maar zodra het kleuren worden waar niemand mee geschapen word...
Marnix schreef:LolWat is dat dan voor vraag?
Sorry Smurffie... met je haar kleuren is niks mis.
Het is maar waarom je het doet. Als je het doet om te hoereren lijkt mij het niet juist..Smurffie schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van het verven van je haar?
meschianza schreef:Ik vind het leukAls het je wat pittiger maakt ofzo. (Ik zou niet voor groen haar gaan of heel rood, het moet je wel staan)
Ik las pas, precies een week nadat ik een kleurtje in mn haar had gedaan, een column van een vrouw in het RD dat het niet christelijk was want je doet het uit onvrede over je uiterlijk (hoe zwart-wit) En ik ben niet eens ontevreden over mn uiterlijk dus die stellingname gaat ook meestal niet op. Alle refo-knotten uit want die vertekenen ook het uiterlijk zoals je ooit geschapen bent dacht ik heel flauw toen ik haar foto erbij zag.
Natuurlijk kan je je afvragen, wanneer je haar kleuren een soort indentiteit/imago wordt wat enorm belangrijk voor je is, waarom je het doet. (maar dat geldt ook voor kleding) Maar als je het gewoon doen om wat op te fleuren...waarom niet.
Of om je grijze haren te kleuren als je vroeg grijs wordt. Dat doen veel vrouwen.
Smurffie schreef:Maakt het voor mensen nog verschil of het een dame of een heer betreft?![]()
Ik weet niet hoe ik daar bij kom..misschien omdat het bij jongens minder vaak voorkomt
LeChat schreef:Smurffie schreef:Maakt het voor mensen nog verschil of het een dame of een heer betreft?![]()
Ik weet niet hoe ik daar bij kom..misschien omdat het bij jongens minder vaak voorkomt
Ik denk wel dat dat voor een aantal mensen verschil maakt, niet dírect om principiële redenen, maar omdat ze haarkleuring bij jongens op de één of andere manier in verband brengen met homoseksualiteit...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten