vriendinnen kunnen niet zonder hun vriend :(

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 29 jun 2006 11:10

Lalage schreef:Zijn er hier ook mensen die hun partner overal mee naartoe slepen? Of kennen we toevallig allemaal van die mensen maar komen ze hier niet?

Dat lijkt me eerlijk gezegd heel sterk. :P (Ik heb i.i.g. geen partner en daar ben ik maar blij mee ook als ik al die verhalen hier lees. :wink: )

Tobbe
Mineur
Mineur

Berichtdoor Tobbe » 29 jun 2006 11:16

Lalage schreef:Zijn er hier ook mensen die hun partner overal mee naartoe slepen? Of kennen we toevallig allemaal van die mensen maar komen ze hier niet?

Die zitten dus niet op RW, die msnen alleen met hun vriend, of anders zijn ze wel bij hem. :P

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 jun 2006 11:26

Tobbe schreef:

Die zitten dus niet op RW, die msnen alleen met hun vriend, of anders zijn ze wel bij hem. :P

En ze durven hier nu sowieso niet meer te posten. :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 29 jun 2006 11:35

Ik ken ze beiden, en ik geef ook de voorkeur aan de stelletjes die elkaar wel flexibel laten, ze zijn o.a. makkelijker met plannen van activiteiten :P

En als ik de ernstige gevallen lees, bevestigd het weer eens de heerlijke vrijheid die ik heb als vrijgezel :P
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 29 jun 2006 16:17

Waar ik wel erge moeite mee heb is dat getrouwde vrienden uitspraken gaan doen als je op vakantie gaat: 'jaaa dat kun je inderdaad doen als je vrijgezel bent'. Alsof ze hun eigen doodsvonnis uitspreken. Alsof ze vol weemoed terugdenken aan hun eigen vrije leven van 'vroeger' (waarschijnlijk is dat ook zo). Alsof ze je alle gemakken en vrijheden die je hebt als vrijgezel, niet gunnen, of wel gunnen maar het eigenlijk zelf ook wel heel erg graag willen maar ja ze zijn getrouwd.

Hehe, ik sprak pas een kerel, die was vorig jaar voor het eerst met zijn vrouw op vakantie geweest, en ze zijn al 8 jaar getrouwd :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 jun 2006 22:07

Ow wij gaan volgende week voor de vijfde keer samen op vakantie :) (een weekendje meegerekend en als ik goed tel)

Het was toch best gezellig vanavond, we hebben lekker gebabbeld over onze studie, ons werk/stage, trouwen, kinderen, hehehe. En de mannen maar vliegtuigcomputerspelletjes doen. Ik was blij dat Borkdude er niet bij was :mrgreen:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 29 jun 2006 22:12

Dan hadden de mannen dus net zo goed ergens anders kunnen gaan zitten computeren... :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 30 jun 2006 19:46

hmmm, ik doe hetzelfde als lalage, eten met studiegenoten (danwel 8 meiden) en wij nemen echt niet onze vriendjes mee!

1. die zijn heel verschillend
2. ze hebben hun eigen bezigheden
3. kunnen heel gek opkijken van ons studie-en-geslacht gerelateerd gebabbel...

een of twee keer per jaar doen we een met-partner avond en op verjaardagen mogen ze ook meekomen.

Maar ja, dat is zo gegroeid en ik vind het prima. Jouw situatie lalage lijkt me lastiger. Er staan hierboven al veel goede tips: van gewoon aankaarten enzo.

Ik merk dat het in onze relatie heel goed werkt om 'apart' gezellgheid te hebben met vrienden en collega's etc. Eigenlijk doen we alleen de dingen in de kerk (niet alles) en de gezamelijke vrienden ook echt samen. Verder hebben we gelukkig ook onze eigen bezigheden. Het lijkt me juist heel belangrijk, maar misschien dat jouw studiegenoten dat nog niet helemaal begrijpen of dat niet nodig hebben.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 01 jul 2006 17:06

Hmm het is inderdaad zo dat die mannen altijd vreemd zitten te kijken als wij het over onze studie hebben ;)
We kwamen trouwens op het idee om 's samen te gaan winkelen, terwijl we elkaar al zes jaar kennen, hehehe. En dan werd er meteen gezegd: niet langer dan drie uur en tussendoor even koffiedrinken, haha, dat krijg je met beta-meiden ;)

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 02 jul 2006 15:52

Laten we de situatie eens omdraaien ;)

Het is toch ook wel leuk om de vriend/vriendin van een vriendin/vriend een beetje te leren kennen?

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 03 jul 2006 09:15

ik en mijn vriend doen practisch bijna alles samen, ook in de vakantie hebben we samen boodschappen gedaan e.d en nog veel meer. Hij heeft zelf een aantal vrienden waar hij alleen naar toe gaat en ik heb ook mijn eigen kennissenkring waar ik alleen naar toe gaat. Kan het niet missen :wink:
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 03 jul 2006 15:55

cire: dat is leuk, maar niet aaaaltijd...
Bovendien plagen ze mij alleen maar een beetje en praten ze niet eens normaal mee. Nouja heb je er ook niet zo heel veel last van.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 03 jul 2006 18:57

cire schreef:Laten we de situatie eens omdraaien ;)

Het is toch ook wel leuk om de vriend/vriendin van een vriendin/vriend een beetje te leren kennen?

Ja hoor, absoluut :)
Ik vind het supertof om de vrienden van mijn beste vrienden te leren kennen. Het zijn schatten van jongens en ik kan prima met ze opschieten. Maar toch is alleen met mn vriendinnetjes ook wel errug tof ;)
Tja, en het kan wel zo zijn dat de vrienden van mijn vriend mij willen leren kennen, ik heb er lang niet altijd behoefte aan, dus zeg ik tegen em:''Ahjoh, lekker een mannenavond, is toch ook welles lekker?' ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jnien

Berichtdoor jnien » 01 aug 2006 17:13

kheb effe voor een poosje genoeg van 'aanhang'..
maar k vond het altijd wel lekker om weer eens heerlijk als vriendinnen onder elkaar te zijn!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 04 mei 2007 21:16

Zo, lang geleden dat hier is gepost, maar kmoes gelijk ff aan mijn vriendin denken.

Als ik dit zo lees, mag ik echt heeeeel blij zijn met mijn vriendin (en dat ben ik ook :D )
Nu mijn verkering uit is, zou ik dus alleen met mn ouders op vakantie gaan, maar ik heb zo'n toffe vriendin!!! Die laat gewoon dr vriend ff aantal dagen in de steek, om mij gezelschap te komen houden op de camping!! 8) :kiss:
Tjah.....dát is nu échte vriendschap :lol: :lol:
Afbeelding

Terug naar “Archief”