lengteverschil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 20 sep 2003 14:26

Maninne schreef:Haha, mijn man is 1.86m en ik ben 1.40m
Dát is pas een lengte verschil en toch gaat alles heel goed, je wordt vanzelf proffessioneel in het oplossen van het lengte verschil.
Een paar treden hoger gaan staan op een trap en alle oplossingen die hiervoor al genoemd zijn.
(Hoewel, ik draag heus wel eens hogere hakken,maar dat heeft me al een gebroken voet opgeleverd, dus ben ik maar gewoon niet zo groot!) :wink:

Op de meeting vroeg ik nog wie jij was :D

kruimel :) En toen snapte ik je naam :D

mja, ik ben ook nie erg groot.
Dus, dat.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 sep 2003 14:57

Maar wat vinden jullie dan van een vrouw die langer is dan haar man? Er zijn best meisjes van 1.85 m ofzo en dan kan je best 's een leuke jongen tegenkomen die korter is.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 sep 2003 12:50

Lalage schreef:Maar wat vinden jullie dan van een vrouw die langer is dan haar man? Er zijn best meisjes van 1.85 m ofzo en dan kan je best 's een leuke jongen tegenkomen die korter is.

wat maakt dat nou uit... ik snap het niet hoor... het gaat toch niet om de lengte, het gaat er om of ze van mekaar houden en dat is toch genoeg.. je gaat toch ook niet vragen': wat vind je er nou van dat de vrouw dikker is als de man.. of de vrouw .. is als de man.. ik bedoel .. wat maakt dat nou allemaal uit... als ze van mekaar houden en gelukkig zijn met mekaar dan is dat genoeg.. wat anderen er ook van vinden

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 sep 2003 13:17

haha, ja tuurlijk, maar ik ben wel blij dat Borkdude niet 20 cm korter is dan ik ;) die ene cm kan me niet zoveel schelen

jacob
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Re: lengteverschil

Berichtdoor jacob » 07 okt 2003 23:11

DJ schreef:wat vinden jullie van dat grote (meestal) lengte verschil tussen jongens en meiden? ik ben zelf nogal lang, dus vandaar...is toch best lastig? meestal scheel je wel een kop...

Soms lastig ik ben 1.90 ruim en ielse 1.60 krap.
Maar ook met voetten. zij loopt op maat 36 en ik met kisten vaan maatje 48! :oops: :shock: :mrgreen:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 08 okt 2003 11:53

Hmm, ik ben 1.90 en m'n ex was 1.67.

Weinig moeite mee gehad nooit.

Tilde ze als we wilden zoenen gewoon op.Alleen lastig dat ze last had van wat overgewicht.
Is m'n rug niet ten goede gekomen :mrgreen: :mrgreen:

lorit

Berichtdoor lorit » 08 okt 2003 21:28

Ach wat makat het uit, als je maar gelukkig bent met elkaar.Je kan ook Nikes met luchtkussentjes proberen. springt wat beter. Of ga in de bergen wonen, dan kan je zo gaan staan dat je geen trapje oid nodig hebt

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 09 okt 2003 19:59

trijntjejohanna schreef:haha dat heb ik ook... mijn vriend is ongeveer 1.77m en ik ben 10 cm groter dus : 1.87m!!

* :oops: *
En nog iemand (m) die korter is dan zijn vriendin! Zij 1.78, ik 1.73 (ong.). Kunnen we geen bond oprichten van man-kort-vrouw-lang-stelletjes? :mrgreen: :D ik heb er trouwens geen fysieke problemen mee hoor, zonder trapje gaat t best :mrgreen: :P
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 11 okt 2003 18:26

Ik ben iets korter dan DJ, dus dat zal wel 1.92 of 1.93 zijn, en heb een paar keer verkering gehad maar de lengte maakte niets uit.
What a wonderfull girl!!

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 11 okt 2003 19:02

Gershwin schreef:
trijntjejohanna schreef:haha dat heb ik ook... mijn vriend is ongeveer 1.77m en ik ben 10 cm groter dus : 1.87m!!

En nog iemand (m) die korter is dan zijn vriendin! Zij 1.78, ik 1.73 (ong.). Kunnen we geen bond oprichten van man-kort-vrouw-lang-stelletjes? :mrgreen: :D ik heb er trouwens geen fysieke problemen mee hoor, zonder trapje gaat t best :mrgreen: :P

Ja! Ik sluit me aan bij die bond. DE enige ex die ik rijk ben was ook korter dan mij. :D Njah, ben ik ook behoorlijk lang.
Bij deze is de mooielangevrouwenmetknappekortemannenisnietgekbond opgericht. :mrgreen: :mrgreen:
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 11 okt 2003 19:05

Markie schreef:Hmm, ik ben 1.90 en m'n ex was 1.67.

Tilde ze als we wilden zoenen gewoon op.Alleen lastig dat ze last had van wat overgewicht.

wat een k-opmerking!!!!!!!!

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 11 okt 2003 19:07

essieee schreef:
Markie schreef:Hmm, ik ben 1.90 en m'n ex was 1.67.

wat een k-opmerking!!!!!!!!

De waarheid mag gezegd worden essie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 11 okt 2003 19:17

Tsja weleens aan gedacht dat je andere dikke mensen weleens kwetsen kan zo :cry:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 11 okt 2003 19:18

essieee schreef:Tsja weleens aan gedacht dat je andere dikke mensen weleens kwetsen kan zo :cry:

Oeps sorry, maar dan kwets ik mezelf ook essie.Ach ja, en t moet echt wel heeeeel erg zijn voordat ik het dik vind hoor :D

wormpje
Mineur
Mineur

Berichtdoor wormpje » 13 okt 2003 20:55

meschianza schreef:
Gershwin schreef:

Ja! Ik sluit me aan bij die bond. DE enige ex die ik rijk ben was ook korter dan mij. :D Njah, ben ik ook behoorlijk lang.
Bij deze is de mooielangevrouwenmetknappekortemannenisnietgekbond opgericht. :mrgreen: :mrgreen:

Oh, daar sluit ik me ook bij aan!
Mijn ex was ook kleiner dan ik. Ik heb altijd een man gewild die iets groter is dan ik, bij voorkeur een centimeter of 10, maar toen ik verliefd werd op mijn ex maakte het me nix uit dat hij kleiner was hoor.
En ik ben helemaal niet zo lang, 1,75 maar.

Terug naar “Archief”