Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 22 jun 2006 00:10

Lalage schreef:misschien een goed idee om 's een aantal GOEDE redenen op een rijtje te zetten om te wachten met seks tot je getrouwd bent? Ik ben ook pas op m'n 21ste ofzo echt gaan begrijpen waarom dat zinnig is... gelukkig was het tot dan toe allemaal niet uit de hand gelopen, maar er zijn genoeg mensen die dan al geen maagd meer zijn of zelfs al een kind gebaard hebben.

ik denk dat dit offtopic is, maar ik ben wel erg benieuwd naar jou 'goede redenen' ook al heb ik er zelf ook wel mn theorie over 8) PB me anders maar ;)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2006 07:37

Memmem schreef:Ik heb flink gesnoeid in het topic, vanaf nu maar weer on-topic blijven. Zo niet dan moet mannenzaken maar naar slowchat verhuizen.

ik zal het een en ander dan gemist hebben, maar volgens mij is dit het enige goedlopende topic bij Relaties en kun je je misschiem maar beter concentreren op de slowchat van refowebbabbyfoto's
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 22 jun 2006 09:53

leclerc schreef:
Memmem schreef:Ik heb flink gesnoeid in het topic, vanaf nu maar weer on-topic blijven. Zo niet dan moet mannenzaken maar naar slowchat verhuizen.

ik zal het een en ander dan gemist hebben, maar volgens mij is dit het enige goedlopende topic bij Relaties en kun je je misschiem maar beter concentreren op de slowchat van refowebbabbyfoto's

Verbeeld je... refowebbaby's wordt volgespamd door de dames-moderators zélf, dus dat zal nooit worden aangepakt.

Ik kan heel ver meegaan met de 'nieuwe' aanpak; Mystery doet het fantastisch wat dat betreft. Maar omtrent dat babytopic hangt nog zoveel hypocrisie dat ik er soms misselijk van word...

Enfin, on topic maar weer. Voetbal. Nee, ik kijk liever naar autosport.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2006 10:01

Voetbal kijken doe ik het liefst alleen of gezellig met een groepje in de kroeg als er niet te veel op het spel staat, maar het liefste zonder de vrouw.

hoewel, wedstrijden met saint gus zijn echte tearjackers voor vrouwlief.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 22 jun 2006 10:28

waarom liever zonder vrouw, leclerc?

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2006 10:52

omdat ze geen verstand heeft van voetbal

André

Berichtdoor André » 22 jun 2006 10:55

leclerc schreef:omdat ze geen verstand heeft van voetbal
Gaat ze gillen als er een speler een kilometer buitenspel staat en de scheids fluit dan, enzo. :P

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 22 jun 2006 11:12

leclerc schreef:omdat ze geen verstand heeft van voetbal

heb ik ook niet :D gelukkig heeft het manvolk hier thuis er geen bezwaar tegen als ik meekijk, mits ik mn mond hou en niet ga vragen over wat nou buitenspel is en waarom er nu alweer een *hoe-noem-je-dat, zo'n schop vanuit de hoek van het veld, corner? of hoekschop? of is dat niets?* wordt gedaan :lol:
en als ik maar niet teveel opmerkingen maak over mooie voetballers maak :P

kun je er wel tegen om met een man die geen verstand heeft van voetbal, voetbal te kijken? Of bestaan die niet? ;)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 22 jun 2006 11:13

Vragen als: Waarom kijkt die jongen zo boos? Wat is buitenspel? Wat doet dat publiek raar etc..

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 22 jun 2006 11:14

leclerc schreef:Vragen als: Waarom kijkt die jongen zo boos? Wat is buitenspel? Wat doet dat publiek raar etc..

ja, die neiging heb ik ook.. :? maar meestal houd ik me in ;)

André

Berichtdoor André » 22 jun 2006 11:24

leclerc schreef:Vragen als: Waarom kijkt die jongen zo boos?
Mmm, lol, dan was het een fijne wedstrijd 1 van die Arg. keek de hele wedstrijd diep triest.;/

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 22 jun 2006 11:28

Smurffie schreef:
Ik vind het niet erg, wel grappig om uit te moeten leggen wat precies het strafschoppengebied is en waarom dat lieve mooie voetballertje nu weer eruit moet. Razz Maar ik ben dan ook niet zo'n echte voetbalman, dat scheelt wellicht.

Wellicht scheelt het ook hóe een vrouw meekijkt. Mijn schoonzusje bijv. zit dan mee te gillen; ''Schiet 'm erin man, had makkelijk gekund!'' Dat soort uitspraken waag ik me dan weer niet aan :P

Je kunt ook gewoon zeggen: schiet 'm erin man, daar word je voor betaald. :P

't Is wel leuk om voetbal te kijken met mannen die er zelf (ook) geen verstand van hebben.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 22 jun 2006 12:27

André schreef:
leclerc schreef:Vragen als: Waarom kijkt die jongen zo boos?
Mmm, lol, dan was het een fijne wedstrijd 1 van die Arg. keek de hele wedstrijd diep triest.;/

Ayala denk ik :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 22 jun 2006 14:22

Riquelme... Die is altijd depressief... :)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 22 jun 2006 18:06

De commentator had het idd ook over Riquelme.

Terug naar “Archief”