Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 19 jun 2006 19:24

arrebar schreef:ja dat hoor ik ook vaak dat mannen vrouwen aantrekkelijker vinden als ze zwanger zijn... ik zelf vind van niet ze zien er vaak zo vermoeid uit! en zeker op het einde. ik vind ze vaak het mooist als ze net 2 maanden moeder zijn stralend van geluk en opgeknapt van de bevalling!

wat vinden jullie?? gr arjan

Echt waar? Zwangere vrouwen aantrekkelijk? :shock:
Daar herken ik dus totaal niks van. Een zwangere vrouw vind ik helemaal niet aantrekkelijk. Die bekijk ik sowieso al heel anders. Niet als een eventueel aantrekkelijke vrouw, maar een vrouw die voorlopig wel even wat anders aan haar hoofd heeft. En als vrijgezel is een zwangere vrouw voor mij wel het toppunt van zichtbaarheid dat ze van een ander is, en dat je echt niet over haar hoeft te gaan denken in de trant van aantrekkelijkheid.
De combinatie zwanger en aantrekkelijk klinkt mij als een absurditeit in de oren! :?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 19 jun 2006 20:05

Ehm, vele van mijner vrienden vinden zwangere vrouwen inderdaad mooi. Het is vooral de zachte uitdrukking in de ogen waar ze op vallen en de mooie rondingen, zeggen ze zelf.

Bovendien, zwanger en aantrekkelijk zijn vind ik, ondanks het feit dat ik zeer zeker niet op vrouwen val, geen absurditeit. Goed, sommmige zwangere vrouwen zien er afgetobt en niet aantrekkelijk uit, maar er zijn zat zwangere vrouwen die toch echt heel mooi zijn.
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 19 jun 2006 21:14

die gladronde buiken zijn toch een mooi symbool van vruchtbaarheid ? :D

Ik vind die hoogzwangere vrouwen opzich wel mooi om te zien, als je ze overdag tegenkomt, zijn ze niet moe, en hebben vaak zelfs ook een gelukkige uitstraling, iig degenen die ik ken :)
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 jun 2006 21:24

Smurffie schreef:
Aragorn schreef:Ach, wie moeite doen voor een aantrekkelijk uiterlijk ziet er over het algemeen ook automatisch verzorgd uit.

Ja, maar niet iedereen die er verzorgd uitziet is aantrekkelijk :)

Nee, maar als ze er haar best maar voor doet. :P

Debor@ schreef:Ehm, vele van mijner vrienden vinden zwangere vrouwen inderdaad mooi. Het is vooral de zachte uitdrukking in de ogen waar ze op vallen en de mooie rondingen, zeggen ze zelf.

Ah, zou mijn vader daaraan al kunnen zien dat een vrouw zwanger is voordat ze zo'n buik hebben en het gezegd hebben?

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 19 jun 2006 22:24

Klopt, je gezichtsuitdrukking verandert aragorn.. Heb ik van horen zeggen hoor..

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 jun 2006 23:17

Corine schreef:Klopt, je gezichtsuitdrukking verandert aragorn.. Heb ik van horen zeggen hoor..

De big boss zag het aan je wangen, remember? :mrgreen:

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 20 jun 2006 07:57

Is me nooit opgevallen, ik vind het er vaak gewoon mooi uitzien!!
What a wonderfull girl!!

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 20 jun 2006 08:54

Ah... mijn schoonmoeder ziet het ook direct. De ogen. Wazig hoor, maar 't zal wel.

Wat ik dan wel weer mooi vind, is als een vrouw bewust laat zien dat ze zwanger is. Trots. Dus geen grote tentzeilen over die buik, maar gewoon een strak fris en fruitig shirt.

Tada! Hier ben ik, en dit is mijn buik!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jun 2006 09:02

hmm, ben ik dan de enige die het bizar vindt dat er een wezen in een ander wezen groeit?

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 20 jun 2006 09:09

Natuurlijk niet, het ís bizar. Ergens. Ik moest altijd aan de film Alien denken als ik ons kindje in de buik zag en voelde bewegen...

Het is gewoon een onbegrijpelijk wonder, dat je pas een beetje begint te beseffen tijdens en na een bevalling.

Ik ben -het gaat hier immers over mannenzaken- trouwens wel ernstig benieuwd of hier mannen zijn die ooit een bevalling hebben meegemaakt, en hoe ze dat ervaren hebben... 8)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jun 2006 09:17

*is ook benieuwd* Borkdude gaat vast heel erg flauwvallen als ik ooit moet bevallen (duurt hopelijk nog wel even hoor ;)) Gisteren moest ik even bloedprikken en hij ging mee naar de poli, hij vond het al vreselijk om daar even rond te lopen.

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 20 jun 2006 09:39

Smurffie schreef:
Corine schreef:Klopt, je gezichtsuitdrukking verandert aragorn.. Heb ik van horen zeggen hoor..

De big boss zag het aan je wangen, remember? :mrgreen:

ik was drie weken geloof ik... 8)

André

Berichtdoor André » 20 jun 2006 11:28

Othello schreef:Natuurlijk niet, het ís bizar. Ergens. Ik moest altijd aan de film Alien denken als ik ons kindje in de buik zag en voelde bewegen...

Het is gewoon een onbegrijpelijk wonder, dat je pas een beetje begint te beseffen tijdens en na een bevalling.

Ik ben -het gaat hier immers over mannenzaken- trouwens wel ernstig benieuwd of hier mannen zijn die ooit een bevalling hebben meegemaakt, en hoe ze dat ervaren hebben... 8)
Ik ben wel 4 keer bij een sectio caesarea geweest, maar das anders schijnt. :P

peentje
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 20 jun 2006 11:49

André schreef:
Othello schreef:Natuurlijk niet, het ís bizar. Ergens. Ik moest altijd aan de film Alien denken als ik ons kindje in de buik zag en voelde bewegen...

De film 'alien'?? :shock:, gloek!

Nee, kheb nog geen bevalling meegemaakt, maar het lijkt me wel heel leuk!
What a wonderfull girl!!

André

Berichtdoor André » 20 jun 2006 12:00

peentje schreef:
André schreef:

De film 'alien'?? :shock:, gloek!

Nee, kheb nog geen bevalling meegemaakt, maar het lijkt me wel heel leuk!
Nee geen film, gewoon live op de OK van het SMT

Terug naar “Archief”