-4
*grinnik*
Moderator: Moderafo's
Funlover schreef:Ik had eerlijk gezegd NOOOIITTT durven dromen dat ik zo dun zou worden. Dat ik gewoon kon gaan winkelen en dan maat S of M pas of maat 36 of 38. Maar het blijft leuk.
Ik had wel zoiets toen het zo goed ging, nu wil ik ook voor maat 38 ook. Doen we gewoon ff(Het was niet ff, maar het was wel leuk doel)
MissF schreef:
Helaas zit het buikje er nog steeds, maar hoe ik die weg krijg.....anybody een tip?
Succes lijners trouwens!!
Christa schreef:Funlover schreef:Ik had eerlijk gezegd NOOOIITTT durven dromen dat ik zo dun zou worden. Dat ik gewoon kon gaan winkelen en dan maat S of M pas of maat 36 of 38. Maar het blijft leuk.
Ik had wel zoiets toen het zo goed ging, nu wil ik ook voor maat 38 ook. Doen we gewoon ff(Het was niet ff, maar het was wel leuk doel)
Hm, ik moet me dan wel schamen dat ik ga winkelen zeg. Ik word van deze verhalen niet echt optimistisch. Iemand is mager en moet nóg magerder worden etc. Daar sta ik dan met mn maat 44, waar ik al dolblij mee ben. Ik kom mezelf nog vaak genoeg tegen dat ik iets leuks zie en ik wil dat graag kopen en het is er niet in mijn maat... en dan maat 36 of 38 dan kun je zowat alles kopen wat je wilt. En ook maat 40 kan dat...
Ik snoep niets, val geen gram af. Waar zit et em dan in? Ik eet elke drie uur ongeveer, dus dat is het probleem niet. Ook eet ik voldoende.
Sorry, ik word er gewoon gefrustreerd van...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten