kgeloof dat ik je niet snapKlaas schreef:Wat maar weinig mensen weten is dat dat bijbelgedeelte (Gen. 3) ook aantoont dat vrouwen geen volwaardige mensen zijn.
16 Tot de vrouw zeide Hij (...)
17 En tot de mens zeide Hij:
Klaas
Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:hmm eerlijk gezegd heb ik nog niet echt een goede reden gehoord waarom een vrouw nou thuis moet blijven?!![]()
Elsa schreef:trijntjejohanna schreef:hmm eerlijk gezegd heb ik nog niet echt een goede reden gehoord waarom een vrouw nou thuis moet blijven?!![]()
Een vrouw MÁG thuisblijven, Trijntjejohanna!![]()
Waarom zou iemand daar 'te intelligent' voor zijn, of daar teveel voor gestudeerd hebben? Intelligentie en studie neemt niemand je af. Dat is een deel van je persoonlijkheid. En is daarom nooit 'weggegooid'!
Naast de luiers, het eten en de was zijn er voldoende intelligente uitdagingen. Misschien moet je er even naar zoeken..................... maar ze zijn er zeker.
Wat denk je dat je mist in alle uren dat je niet bij je kinderen bent? En nog belangrijker, zeker als ze groter zijn: Wat denk je dat de kinderen missen in alle uren die jij er niet bent?![]()
Laten we ook eens nadenken hoe het komt dat er zo'n tekort is aan vrijwilligers. Een gevolg van werkende moeders? Geen tijd meer over voor iets anders? Jammer
Klaas schreef:Wat maar weinig mensen weten is dat dat bijbelgedeelte (Gen. 3) ook aantoont dat vrouwen geen volwaardige mensen zijn.
16 Tot de vrouw zeide Hij (...)
17 En tot de mens zeide Hij:
Klaas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten