Wat wil je nu horen? Ik vind het echt niet kunnen om zomaar voor een pretvakantie te gaan vliegen, maargoed.Lalage schreef:Wij gaan in september allebei voor het eerst vliegen... Eens in de 25 jaar mag toch wel?
Moderator: Moderafo's
Wat wil je nu horen? Ik vind het echt niet kunnen om zomaar voor een pretvakantie te gaan vliegen, maargoed.Lalage schreef:Wij gaan in september allebei voor het eerst vliegen... Eens in de 25 jaar mag toch wel?
windekind schreef:Wat wil je nu horen? Ik vind het echt niet kunnen om zomaar voor een pretvakantie te gaan vliegen, maargoed.Lalage schreef:Wij gaan in september allebei voor het eerst vliegen... Eens in de 25 jaar mag toch wel?
spacy schreef:Och, zolang de brandstofprijzen betaalbaar zijn zou ik zeggen, stap maar rustig in het vliegtuig, over ruim 30 jaar is dit toch onbetaalbaar geworden.
Lalage schreef:Heeft je geloof invloed op je autogebruik of dat van je ouders? Mijn ouders hebben me altijd geleerd om zo min mogelijk te auto te gebruiken in verband met het milieu. Hoe zit dat bij jullie?
L'être extraterrestre schreef:Wie had er nog nooit een vliegtuig gezien? Dat is een grapje hoop ik![]()
Auto's zijn onmisbaar, milieu- en mensvervuilend, het is kiezen of delen. Er bestaan auto's op waterstof, maar die mogen niet verder ontwikkeld worden.
windekind schreef:ZEVEN????Dippie schreef:Hier thuis letten we ook niet echt op het zuinige gebruik. Als ik alle auto's optel, staan er hier 7 auto's voor de deur, van ons gezin alleen. Dus vaak wel voldoende mogelijkheden om even ergens heen gebracht te worden ofzo![]()
![]()
Uit hoeveel personen bestaat jullie gezin?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten