Moderator: Moderafo's
Othello schreef:Aragorn schreef:Duh, dat is omdat vrouwen zo volstrekt onlogisch en irrationeel zijn dat alleen mensen die toevallig even absurd in elkaar zitten (lees: vrouwen) dat kunnen begrijpen. Mannen daarentegen zitten zo logisch en begrijpelijk in elkaar dat iedereen die een beetje intelligent is ze wel kan doorgronden.
Mannen zijn rechtlijnig. Vrouwen zwalken maar wat. Het heeft te maken met complexiteit. Vrouwen zijn zó complex dat zelfs de meest intelligente mannen er af en toe moeite mee hebben ze te doorgronden. Immers, wat vandaag a is, is morgen b. Daar kunnen mannen niet goed mee omgaan.
André schreef:Gedeeltelijk hoop ik voor jeMarnix schreef:hehe... ik ben een vrouwelijke man... zeggen sommigen![]()
Scheelt dat weer ff
![]()
Maar dat herken ik wel ja ik schijn ook iets anders met emoties om te gaan dan een 'gemiddelde' man.
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Duh, dat is omdat vrouwen zo volstrekt onlogisch en irrationeel zijn dat alleen mensen die toevallig even absurd in elkaar zitten (lees: vrouwen) dat kunnen begrijpen. Mannen daarentegen zitten zo logisch en begrijpelijk in elkaar dat iedereen die een beetje intelligent is ze wel kan doorgronden.
Hm, misschien kan ik me wel een beetje voorstellen dat vrouwen niet altijd begrepen worden door mannen, in het kader; Het is ook nóóit goed.
1. *Als je een vrouw op een voetstuk plaatst en haar wil beschermen, ben je een macho.
- Als je thuisblijft en het huishouden doet, ben je een watje.
2. *Als je hard werkt, is er nooit tijd voor haar.
- Als je niet hard genoeg werkt, ben je een schooier.
3. *Als je zegt hoe goed ze eruit ziet, zijn het ongewenste intimiteiten.
- Als je niets zegt, is het mannelijke onverschilligheid.
4.* Als je huilt, ben je zwak.
- Als je niet huilt, ben je ongevoelig.
5.* Als je houd van vrouwelijke vormen en sexy ondergoed (sorry mods), ben je pervers.
- Als je daar niet van houd, ben je homo.
6.*Als je haar bloemen geeft, wil je iets van haar.
- Als je dat niet doet, denk je niet aan haar.
7.*Als zij hoofdpijn heeft, is ze moe.
-Als jij hoofdpijn hebt, hou je niet meer van haar.
8. *Als je dikwijls wilt, ben je oversekst.
- anders is er een ander.
9. *Als zij vrijgezel wil blijven, heet dat onafhankelijkheid.
- Als jij vrijgezel wilt blijven, is het bindingsangst.
10. *Als jij té lieve dingen zegt aan de telefoon, ben je een hijger.
- Als zij dat doet, betaal je een euro per minuut.
Ik geloof wel dat er enige kernen van waarheden inzitten ja
Smurffie schreef:Hm, misschien kan ik me wel een beetje voorstellen dat vrouwen niet altijd begrepen worden door mannen, in het kader; Het is ook nóóit goed.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten