trijntjejohanna schreef:en ten tweede ik heb een vriend die net zo lief thuis blijft..
Jij ook? mijn vriendin ook al

maar ik blijf thuis en we nemen een werkster, later, als we groot zijn

Moderator: Moderafo's
als we alles moeten doen zoals het vanaf het beginne geweest is dan mogen we nog veel veranderen
trijntjejohanna schreef:ja dus?? dan moest je je kind aan de uier van een koe hangen ofzo??zo oud ben ik niet hoor trouwens... toen ik geboren werd hadden ze dat niet meer hoor
Klaas schreef:TJ:als we alles moeten doen zoals het vanaf het beginne geweest is dan mogen we nog veel veranderen
Dat wij op vele punten dwalen ontslaat je niet van de plicht de dwaling, zo gauw ze je bekend is, op te geven.
Klaas
Gershwin schreef:trijntjejohanna schreef:Tirreg schreef:maar aan de fles is niets verkeerds aan, maar het ging er alleen maar om dat een man een kind als het er op aan komt niet kan voeden.
want??
Nou niet flauw doen, de vrouwen zijn de fles, pardon, klos
Gershwin schreef:Ja, snap ik wel, ik loop maar te stangen, joh![]()
Maar denk jij trouwens niet dat er een bepaalde natuurlijke rangorde is tussen man en vrouw?
joepie schreef:Dat antwoord van de scheppingsorde was zo gek nog niet.
Denk maar eens wat voor opdracht adam kreeg:
Gen 3:16 Tot de vrouw zeide Hij: Ik zal zeer vermeerderen de moeite uwer zwangerschap; met smart zult gij kinderen baren en naar uw man zal uw begeerte uitgaan, en hij zal over u heersen. 17 En tot de mens zeide Hij: Omdat gij naar uw vrouw hebt geluisterd en van de boom gegeten, waarvan Ik u geboden had: Gij zult daarvan niet eten, is de aardbodem om uwentwil vervloekt; al zwoegende zult gij daarvan eten zolang gij leeft, 18 en doornen en distelen zal hij u voortbrengen, en gij zult het gewas des velds eten; 19 in het zweet uws aanschijns zult gij brood eten, totdat gij tot de aardbodem wederkeert, omdat gij daaruit genomen zijt; want stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren.
Dus de man kreeg de opdracht om te werken voor het dagelijks eten, en de vrouw kreeg de kinderen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten