JialiKelly schreef:Butterfly,
Ik drink al 1,5 liter water per dag, én 2 blikjes energydrink light, cola light en thee.
:p
oeps oke dan is het goed

Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:ik volg de methode van sonja bakker.. daarin staat precies aangegeven wat je moet eten en zo.. en de hoeveelheid.. daarnaast drink ik per dag veel water.. beweeg meer en doe buikspieroefeningen!![]()
ik eet vaak wel iets meer dan sonja bakker aangeeft, omdat ik nog borstvoeidng geef.. dus ik moest sowieso een broodje en een glas melk per dag meer...
het zijn trouwens geen zwangerschapskilo's meer.. die waren er al heel snel weer af na de bevalling!
JialiKelly schreef:trijntjejohanna schreef:ik volg de methode van sonja bakker.. daarin staat precies aangegeven wat je moet eten en zo.. en de hoeveelheid.. daarnaast drink ik per dag veel water.. beweeg meer en doe buikspieroefeningen!![]()
ik eet vaak wel iets meer dan sonja bakker aangeeft, omdat ik nog borstvoeidng geef.. dus ik moest sowieso een broodje en een glas melk per dag meer...
het zijn trouwens geen zwangerschapskilo's meer.. die waren er al heel snel weer af na de bevalling!
Ah, ik las net gisteren een heel stuk in de krant over haar.
Haar boek schijnt als een razende te verkopen, terwijl ik haar naam alleen kende van jou.
Het lastigst met dit soort dingen is altijd als je niet vaak zelf kookt...
suus_ schreef:he dat klinkt helemaal nieuw in mijn oren. ik wist wel dat zoetstoffen niet zo'n goede vervanger is voor suiker. weet je wat er met de vrijgekomen insuline gebeurd die je niet gebruikt, zeg maar?
Johanne schreef:JialiKelly schreef:trijntjejohanna schreef:ik volg de methode van sonja bakker.. daarin staat precies aangegeven wat je moet eten en zo.. en de hoeveelheid.. daarnaast drink ik per dag veel water.. beweeg meer en doe buikspieroefeningen!![]()
Ah, ik las net gisteren een heel stuk in de krant over haar.
Haar boek schijnt als een razende te verkopen, terwijl ik haar naam alleen kende van jou.
Het lastigst met dit soort dingen is altijd als je niet vaak zelf kookt...
T schijnt wel goed te werken ja..
Sorry, ik lees teveel tijdschriften, dus ben van alles op de hoogte..
Nadeel is dan weer wel dat je idd elke dag zelf moet koken enzo, en volgens mij moet je af en toe ook dingen eten die je totaal niet lust..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten