Dussuh...als iemand ze nog wil, pb dan ff je adres enzo, dan stuurk ze ff op...
Moderator: Moderafo's
gave_meid schreef:sweap schreef:gave_meid schreef:hij vindt het te "popmuziek"achtig..
*onzin*
ik mag toch ook radio luisteren?(kheb zelfs een cd van Kim-lian voor mn verjaardag gehad
)
Daar moet je blij van worden...![]()
Jammer dat je niet mag! Tis live te volgen op tv, misschien schrale troost?
zodra ik uit huis ben..ik ga gelijk naar de EO-jongerendag
euh?parsifal schreef:gave_meid schreef:sweap schreef:gave_meid schreef:hij vindt het te "popmuziek"achtig..
*onzin*
ik mag toch ook radio luisteren?(kheb zelfs een cd van Kim-lian voor mn verjaardag gehad
)
Daar moet je blij van worden...![]()
Jammer dat je niet mag! Tis live te volgen op tv, misschien schrale troost?
zodra ik uit huis ben..ik ga gelijk naar de EO-jongerendag
Dat is dus de manier. Als je lastige dochters hebt, ze verbieden ergens heen te gaan, waarvan je wilt dat ze er wel heen gaan. Als ze dan echt opstandig worden bereik je precies wat je wilt. Die Omega is zo dom nog niet.
reform schreef:Als je 2 veldkaarten over heb is dat natuurlijk ook perfect. Dan moeten zekh en acire op het veld maar gaan praisen. Kan dat nog of heb je ze al weggegeven?
MissF schreef:reform schreef:Als je 2 veldkaarten over heb is dat natuurlijk ook perfect. Dan moeten zekh en acire op het veld maar gaan praisen. Kan dat nog of heb je ze al weggegeven?
Nee, ze liggen nog steeds hier (ergens in de rotzooi) Maar als je wilt kan ik ze vandaag nog wel ff opsturen, dan heb je ze morgen (hooop je dan) en anders ga je zaterdagochtend naar de balie van de ronduit, dan zeg je dat je kaartjes had, maar ze vergeten bent, geef je mijn naam op, en krijg je ze alsnog
Duss....als je dat wilt moet je maar ff pb-en ofzo!
parsifal schreef:MissF schreef:reform schreef:Als je 2 veldkaarten over heb is dat natuurlijk ook perfect. Dan moeten zekh en acire op het veld maar gaan praisen. Kan dat nog of heb je ze al weggegeven?
Nee, ze liggen nog steeds hier (ergens in de rotzooi) Maar als je wilt kan ik ze vandaag nog wel ff opsturen, dan heb je ze morgen (hooop je dan) en anders ga je zaterdagochtend naar de balie van de ronduit, dan zeg je dat je kaartjes had, maar ze vergeten bent, geef je mijn naam op, en krijg je ze alsnog
Duss....als je dat wilt moet je maar ff pb-en ofzo!
Hmm Reform bij de balie : "Ik heet echt Femke hoor"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten