@ Annet , ik noem het ook vaak het consternatiebureau omdat je altijd van die figuren daar hebt zitten die het allemaal beter weten.
Toen ik met Timo de 1e keer ging deed ze ook net alsof het mijn 1e was, dus ik zei nou het is mijn 3e hoor dus weet heus wel hoe of wat.
De 3e??!!! die ogen rolde zowat uit haar oogkassen
En het is inderdaad onzin wbt die groeilijnen, dat zouden ze moeten afschaffen!!
Altijd dat gezeur van : oh hij is te licht of oh hij zit boven het gemiddelde ( Timo zit trouwens mooi op de middelste lijn )
Merel ( mijn 2e) zat ( en zit) altijd op de onderste lijn, daar kreeg ik vaak gezeur over, maar ja wat kon ik er aan doen.
Ze was tevreden met wat ze kreeg en wilde voor een jaar geen vast voedsel, ze had een soort van wurgreflex dus alles wat dikker was dan melk dan begon ze te kokhalsen en kwam het eruit.
Ze is nu bijna 4 en nog maar 13 kilo.
Ze is wel vaak ziek ja en heeft weinig weerstand maar wat kan ik daar verder aan doen??
Alle vitamines krijgt ze en ze eet gezond dus...
Maar ik laat ze nu maar lekker zeuren daar op het CB , ik ga gewoon op mijn eigen gevoel af en dan is het goed!
Ik ben wel heel benieuwd hoe zwaar en lang Timo nu is
@ funlover, Dank je

een lachebekkie is het zeker en hij gaat steeds meer op zijn grote broer lijken.
Grappig eigenlijk want toen hij net geboren was leek hij er totaal niet op maar nu hij ouder word krijgt hij steeds meer trekken van hem
@ Rosekapje, kleine jongetjes worden zeker groot

mijn dochtertje kon ook pas met 3 maanden in mt 62 , toen ze 6 maanden was zat ze nog in 62, toen vond ik het wel minder leuk want dan dragen ze zolang hetzelfde.
En je ziet al die leuke kleertjes in de kast hangen die je allemaal gekregen hebt en dan wil je dat ook weer zo snel mogelijk aandoen bij ze
Ze zit nu in maat 104 , en dat terwijl mijn oudste toen al in mt 110/116 zat
Maar het is en blijft gewoon een tenger fijn meisje.
Ik ben wel benieuwd hoe Timo gaat worden