Moderator: Moderafo's
annvisser schreef:Hartstikke leuk joh.. kzal voor je duimenKomt best goed! Solo zingen, je durft wel hoor, kdoe het je niet na in ieder geval! Verborgen talent joh, kun je op jullie koor ook solo gaan zingen, beroemd worden *grinnik* ach, zo moet je maar n btje denken,dat scheelt een hoop zenuwen!
bloob schreef:Bij ons is een poosje geleden het GEWELDIGEidee gelanceerd om de 'kortjes' vooraan te zetten.
Drie keer raden wie er nu vooraan staat![]()
OK, dr zit wat in hoor, maar je staat zo te kijk daar vooraan. Een alt naast me en ik hebben een keer midden in een uitvoering zo ontzettend in de hik gelegen... (we waren een weinigje geschrokken van het geluid dat uit zogenaamde kromhoorns komt) Nou dan is het bijzonder prettig hoor dat je vooraan staat...
![]()
De maandag na die uitvoering zei een kind uit me klas: Mama vond het heel mooi. Ze zei dat u heeeeeel erg moest lachen. HUM
Maaikje schreef:Soms kan je beter niet de kleinsten vooraan zetten...bij ons staat een meisje vooraan, die toch wel zo debiel doet als ze zingt...alle aandacht wordt naar haar getrokken(das wel weer goed voor de rest van het koor)
Tine schreef:Haha, zal ik doen, ik ben ook sopraan! Ben wel eens op concerten van jullie wezen luisteren toen mijn vriend nog op Chenanja zat. Hoe heet je nicht van achter?
Tine schreef:He, misschien heb ik je gezien, hoe zag je eruit (wat had je aan?), wie dacht je dat ik was? Hoe vond je het zaterdag, ik vond het erg leuk, wel grappig om eens met een ander jongerenkoor te zingen!
Jeronimuz schreef:Ik ga woensdag voor het eerst proefzingen in een koor waar mijn zusje me heeft bijgesleept, ik ben er wel een beetje nerveus voor eigenlijk...
Ook al is het iets dat ik al heel lang wil! Dit is het koor: http://www.ymcagospelchoir.nl/
Duimen jullie voor me?
Tine schreef:Haha, dat klopt ja, joh gewoon degene die met Jaco mee was....Tja, en ik heb zoveel chenanjaleden naar me zien kijken.....(zo met een schuin oogje, haha
)! Nee hor, gekheid, maar welke rij stond je bij de sopranen. De koren hadden idd heel andere liedkeuze, daar moest ik in het begin best wel een beetje aan wennen, maar ik vond het wel mooi! Ik heb het idee dat Cees meer is voor de 'zwaardere' stukken. Ik vond de keus van Ruth een heel mooi stuk en ook psalm 23 (hoewel ik dat al kende van Urker Visserkoor Crescendo).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten