Moderator: Moderafo's
Daphne schreef:Lalage schreef:@Daphne: dapper hoor die gaatjes, ik denk dat het jou heel leuk staat!
Ik heb ooit vroeger gaatjes gehad, maar die gingen ontsteken. Ik mis het niet ofzo, denk dat het bij mij niet zo past.
dankje...Dat lijkt me erg vervelend, als het zo gaat ontsteken!
![]()
Btw, ik houd niet van piercings.
Lalage schreef:Daphne schreef:Lalage schreef:@Daphne: dapper hoor die gaatjes, ik denk dat het jou heel leuk staat!
Ik heb ooit vroeger gaatjes gehad, maar die gingen ontsteken. Ik mis het niet ofzo, denk dat het bij mij niet zo past.
dankje...Dat lijkt me erg vervelend, als het zo gaat ontsteken!
![]()
Btw, ik houd niet van piercings.
Waarschijnlijk lukt het wel als je consequent met ontsmettingsspul aan de gang gaat. (Hebben wij ook wel geprobeerd maar ik was toen een jaar of 10 dus dan is het misschien lastiger om er goed mee om te gaan.)
essieee schreef:Zijn hier ook nog mensen die net als ik geen oorbellen mochten????
Raido schreef:In Urk hebben ze daar een gedoogbeleid voor..PeterD schreef:Raido schreef:Ja!essieee schreef:Zijn hier ook nog mensen die net als ik geen oorbellen mochten????
Ik ook
Smurffie schreef:Ja idd, mijn urkse neven hebben allemaal een oorbel. Heeft dat niet iets met het vissersleven te maken? Betaling van begrafenis ofzo?Ik weet het niet precies meer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten