Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:BJ had het echter ook over dubbelzinnige opmerkingen, dat zou zelfs de belangrijkste sluitingsreden zijn, terwijl die volgens niemand behalve hijzelf gemaakt zouden zijn en hij weigert dat vervolgens toe te lichten.
Ik heb het topic gesloten vanwege de volgende redenen:
- Antwoord is gegeven op de vraag van de topicstarter
- Het topic gaat offtopic, gaat andere kleding bespreken dan waar het hier om ging.
- Dubbelzinnigheid door enkele gebruikers.
Hierbij wil ik ook nog even aangegeven dat vooral het laatste door ons moderators zeer streng zal worden behandeld. Dus of u er alvast rekening mee wil houden.
parsifal schreef:Het is leuk om te zien dat er gewezen wordt op het verschil in standpunten tussen moderators. Ik zou wel eens willen weten wie er duidelijk andere ideeen heeft?
Maar de losheid van de discussie die gevoerd werd met opmerkingen als "wie houdt er eigenlijk niet van blote vrouwen?" lijken me meer op een sfeer wijzen die in een cafe thuishoren.
Besef toch ook eens dat dit soort onderwerpen bij een groot deel van de achterban nog behoorlijk taboe zijn. Ga er dan ook op een redelijk serieuze manier mee om
BJ schreef:Vreemd toch dat iemand zo snel kan veranderen![]()
http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=1088701#1088701
Het is dus geen beleid om altijd maar weer eerst te waarschuwen.
Poesje schreef:parsifal schreef:Het is leuk om te zien dat er gewezen wordt op het verschil in standpunten tussen moderators. Ik zou wel eens willen weten wie er duidelijk andere ideeen heeft?
Ik neem aan dat je mijn woorden bedoeld..
Standpunten noemde ik het, maar goed. De manier waarop we attent gemaakt worden dat we off-topic gedaan, bijv. Om maar even een mod te noemen die me nu te binnen schiet: Mystery. Zij geeft eerst duidelijk aan dat het off-topic gaat, word daar niet naar geluisterd..gaat er pas een slotje op.
Dit heb ik gemist bij BJ.. Beide topics waren zo opeens verdwenen.
Maar de losheid van de discussie die gevoerd werd met opmerkingen als "wie houdt er eigenlijk niet van blote vrouwen?" lijken me meer op een sfeer wijzen die in een cafe thuishoren.
Losheid kom je in elke discussie tegen. Maar omdat het juist in dit topic gebeurde is het meerdere malen erger? Dat is mij dus niet duidelijk.
Besef toch ook eens dat dit soort onderwerpen bij een groot deel van de achterban nog behoorlijk taboe zijn. Ga er dan ook op een redelijk serieuze manier mee om
Juist daarom.. Is het dan niet goed om dat eens te veranderen?
Moeten we er niet eens opener over worden? Of moeten we dingen in die trant maar (blijven) verzwijgen?
Zoals ik al aangaf seksuele onderwerpen zijn in een deel van reformatorisch nederland nog behoorlijk taboe. We nemen dat taboe niet perse over, maar we willen wel dat het daarom op een wat serieuze manier besproken wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten