Moderator: Moderafo's
linde schreef:Wat mij opvalt is dat hier op de man gespeeld gaat worden, eerlijk gezegd vind ik jullie ontzettend puberaal bezig!
Je hebt je ingeschreven op dit forum en je weet dat hier bepaalde regels zijn, door je in te schrijven ben je daarmee akkoord gegaan.
De moderators hebben een gezamelijk doel en houden zich daarbij aan die regels. Dat toevallig BJ veel modereert (wees blij dat refoweb over moderators beschikt die zoveel tijd willen besteden aan refoweb!) geeft nog niet aan dat hij de boeman van refoweb is die overal bovenop zit.
In mijn ogen heb je te accepteren wat mods doen, okay dat je daar een keer commentaar op geeft prima, maar om nou eeuwen lang over hetzelfde door te zeuren....dan vraag ik me uberhaupt af wat je hier nog doet.
Zo ik heb gesproken en verder hou ik nog steeds van jullie
André schreef:Het gaat er hier niet om (hoop ik) of je wel of niet gelijk hebt.
Ik denk dat je hier ook van kunt leren je in te leven in een ander.
En dat er nu eenmaal onderwerpen zijn die niet als een toegevoegde waarde worden gezien op RW is iets waar je wel of niet mee wilt leven.
Er zijn voldoende fora waar je over onderwerpen kunt spreken die hier geen voet aan de grond krijgen.
Wel is waar dat je dan niet meer 'opvalt' door je postings, maar daar gaat het niet om m.i.
Wel herken ik zo her en der gedrag dat mij ook wel eens bij sommige pubers opvalt, met name als ze menen dat hun enorm onrecht wordt aangedaan.
Alwin schreef:Dat jij maar 1 zin uit mijn hele reactie nodig vind om te reageren je zou eens heel de reactie inhoudelijk moeten lezen en daar dan ook iets mee doen. Ik geef duidelijk aan wat ik van mening ben. Ik heb niets tegen jou persoonlijk. Ik stoor mij er alleen verschrikkelijk aan dat mensen zich zo onvolwassen gedragen als ze worden gewezen op regels die er gelden binnen refoweb.
Maar ja dat mensen in nederland altijd tegen regels willen aanschoppen heb ik niet alleen hier gemerkt.
om even Cred te quotenEen berisping is één strafpunt en een waarschuwing zijn er twee. Een ban houdt in dat je niet meer op Credible.nl kunt posten. Lezen is nog wel mogelijk.
Als je twee tot drie strafpunten haalt, levert je dat een weekban op, je kan dan een week lang de regels van deze FAQ nog eens aandachtig doornemen. Nadat je een unban gekregen hebt kan je weer meeposten op het forum. Als je dan op vier tot vijf strafpunten komt krijg je een maandban. Een maand de tijd om weer eens na te denken over je doel op Credible en de regels die Credible hanteert. Na deze maand houdt je nog één strafpunt over, haal je die (dus zes tot zeven in totaal) dan krijg je een definitieve ban.
Daarnaast hebben we de IP ban. Elke computer op internet heeft een nummer, dat heet een IP adres. Wij kunnen van alles nagaan, dus ook je IP adres. Als het te gortig wordt bannen we jouw IP en is het onmogelijk om vanaf deze PC Credible.nl te bezoeken. Een ban kan voor bepaalde of onbepaalde tijd zijn. In een enkel geval kan de crew besluiten af te wijken van het strafsysteem. Dit zal gebeuren wanneer de crew zeer sterk de indruk krijgt dat een (nieuwe) user alleen maar komt om de sfeer te verpesten. Mocht dit zo zijn, dan wordt dit beloond met een definitieve ban.
Hoe kan een strafpunt of ban ongedaan worden gemaakt?
In principe zijn strafpunten en bans permanent. Het kan echter zo zijn dat je een heel goede reden hebt om kwijtschelding van een berisping of waarschuwing te vragen. In dat geval kan je een e-mail sturen naar . Natuurlijk is het ook mogelijk dat je na een ban, of zelfs een IP ban, spijt hebt en terug wilt komen op Credible.nl. In dat geval is het niet de bedoeling dat je simpelweg een nieuw account aanmaakt, je kan dan een mail sturen naar bovenstaand e-mailadres met je excuses en een reden waarom je graag terug wilt komen. Er zal per geval worden bekeken of je weer terug mag komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 gasten