Hoe kijken we tegen het gebruik van sieraden aan? Oorbellen, ringen, piercings etc. Is het als christen gepast om ons met sieraden te sieren? Of verbiedt God het gebruik ervan? Misschien draag je zelf sieraden..waarom wel, of niet?
Jaagt naar vrede met allen en naar de heiliging, zonder welke niemand de Here zal zien. Hebreeën 12:14
sieraden zijn mooi.... en niet verboden. Kijk eens wat de israelieten meenemen uit Egypte aan sieraden... genoeg om er een heel gouden kalf van te maken.
Piercing kan ook wel mooi zijn
Ik zie niet in waarom het niet zou mogen.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity. ― Dr. Martin Luther King, Jr.”
niet zoveel, maar soms een armband en altijd een kettinkje. Dat is gewoon leuk om te zien. Je trekt toch ook kleren aan die je leuk vindt.
Ow en vanaf september: trouwring
oorbellen, kettinkje met Ichtus eraan en dan nog twee ringen om mijn linkerhand. Ik zou niet weten wat er op tegen is. Al ben ik wel tegen het dragen van zoveel sieraden dat de persoon verdwijnt en je aandacht alleen nog maar naar sieraden kijkt.
Ik heb altijd ringen gedragen. kettingen draag ik pas een jaar veel. Oorbellen heb ik ook altijd in. Armbandjes heb ik zelden om. Vaak alleen bij speciale dagen. Ik vind ze onpraktisch met werken enzo.
Piercings vind ik gewoon weg lelijk.
Ik zou niet weten waarom je geen sieraden om mag.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!
ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat er een ring door de neus van een vrouw hoort ?
maar iedereen hangt maar om z'n nek, vingers of wat dan ook wat ie prettig vind,
ik vind het alleen vreemd dat het kruisje, tot algemeen geaccepteerd sierraad is geworden, welk vooral ook door diverse niet-christenen gedragen wordt.
oorbellen en ketting, armband, horloge zowiezo regelmatig
Tijdens werken niks aan mijn handen
Ring is afhankelijk in welke staat het eczeem op mn handen is
piercings vind ik lelijk
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.
Hm ligt eraan, vind ik.... een knopje in de navel bijv vind ik best mooi soms, ook een tongpiercing of neuspiercing vind ik bij sommigen (ligt er aan) wel mooi.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity. ― Dr. Martin Luther King, Jr.”
ik neem bijv geen navelpiercing omdat: als ik iets heb, wil ik dat ook graag aan anderen laten zien. Dus moet ik naveltruitjes gaan dragen. Als ik aan een kledingstuk wel een gruwelijke hekel heb, dan is het wel een naveltruitje. (veelte naakend enzo)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.
Ze zitten afschuwelijk. Elke keer het idee dat mijn rug helemaal bloot is zodra ik dan is buk of naar voren buig. Dan loop ik echt de hele dag te sjorren aan het shirt tot dat tie uitgelubberd is
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!