vriend vertelt iets wat ik niet zo leuk vind

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 jun 2006 10:02

Lalage schreef:
Othello schreef:Over boxershorts gesproken: die heerschen bepaald niet. Als ik een boxershort draag, heb ik altijd het gevoel dat ik iets belangrijks kwijt ben... :shock:

Ik vraag me ook altijd af of het dan niet een beetje teveel slingert allemaal...

Dat ligt eraan, bij wijde kun je dat gevoel inderdaad wel hebben, maar dat is een kwestie van wennen en altijd beter dan een 'herenslip' (het woord alleen al! :shock: ). Zelf draag ik over het algemeen echter liever strakke, en dan heb je dat probleem sowieso niet.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 jun 2006 11:41

Lalage schreef:
Othello schreef:Over boxershorts gesproken: die heerschen bepaald niet. Als ik een boxershort draag, heb ik altijd het gevoel dat ik iets belangrijks kwijt ben... :shock:

Ik vraag me ook altijd af of het dan niet een beetje teveel slingert allemaal...

Tja.... ik draag ze wel.... maar je moet het niet in combinatie met een strakke broek doen :) Ach de een zal het fijn vinden dat z'n zaakje er een losjes bij hangt, de ander zal het juist geen prettig gevoel vinden. Bij het sporten heb ik bijvoorbeeld nooit boxershorts aan, dan is het weer heel vervelend, bij een sport als tafeltennis gaat het inderdaad wel ernstig slingeren ;)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 09 jun 2006 11:48

Ik snap niet wat er zou moeten slingeren bij het dragen van een gangbare, enigszins strakke boxershort? Een boxershort staat niet gelijk aan zo'n enorm wijd ding met pijpen tot op je knieën en veel te veel ruimte voor een veel te klein, eh, zaakje.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 09 jun 2006 12:00

kurtyo schreef:Ik snap niet wat er zou moeten slingeren bij het dragen van een gangbare, enigszins strakke boxershort? Een boxershort staat niet gelijk aan zo'n enorm wijd ding met pijpen tot op je knieën en veel te veel ruimte voor een veel te klein, eh, zaakje.

Nou Kurt, bij échte mannen slingert er wel degelijk wat in zo'n ietwat ruime boxershort. Je moet het natuurlijk niet alleen spiegelen aan je eigen afmetingen, vrind... 8)

Ik prefereer de standaard herenslip, maar dan met pijpen.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jun 2006 12:02

Othello schreef:Ik prefereer de standaard herenslip, maar dan met pijpen.

Ow ik dacht dat er nu een onderbroek kwam zoals m'n opa had, een witte met lange pijpen ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 jun 2006 12:05

Othello schreef:Ik prefereer de standaard herenslip, maar dan met pijpen.

Oh, maar dat verstond ik voor het gemak ook maar even onder boxers. Zoiets draag ik over het algemeen ook. :)

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 09 jun 2006 12:15

Othello schreef:Je moet het natuurlijk niet alleen spiegelen aan je eigen afmetingen, vrind... 8)

Een echte foute-mannen-opmerking :-s

:wink:

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 09 jun 2006 12:24

Ik heb het topic gesloten vanwege de volgende redenen:

- Antwoord is gegeven op de vraag van de topicstarter
- Het topic gaat offtopic, gaat andere kleding bespreken dan waar het hier om ging.
- Dubbelzinnigheid door enkele gebruikers.

Hierbij wil ik ook nog even aangegeven dat vooral het laatste door ons moderators zeer streng zal worden behandeld. Dus of u er alvast rekening mee wil houden.

Terug naar “Archief”