Smurffie schreef:Aaaaah, DebDie laatste foto..daar ergens in de buurt kom ik te wonen, geloof ik..
onder de brug?

Moderator: Moderafo's
Hoeft ook niethamlap schreef:Debor@ schreef:I love Rotterdam![]()
Tja, ik zeg het je niet na.....![]()
![]()
Debor@ schreef:Hoeft ook niethamlap schreef:Debor@ schreef:I love Rotterdam![]()
![]()
. Maarrem, hoezo, ben je d'r verkracht, beroofd of vermoord?
hamlap schreef:Debor@ schreef:Hoeft ook niethamlap schreef:Debor@ schreef:I love Rotterdam![]()
![]()
. Maarrem, hoezo, ben je d'r verkracht, beroofd of vermoord?
Ach, soms gebeuren er wel eens dingen op bepaalde plaatsen.... en als je dan later op die plaatsen terug komt, dan wordt je weer bij bepaalde zaken bepaald.... tklinkt vaag.... maar goed, de Erasmusbrug is zo'n plek voor mij. Ik kom daar liever niet dan wel![]()
Andréa B. schreef:Zeg TK, is die sony een beetje goed? Ik wil de H2 of H5. Foto's zien er goed uit! Heb je de macrostand gebruikt?
TheKeimpe schreef:Andréa B. schreef:Zeg TK, is die sony een beetje goed? Ik wil de H2 of H5. Foto's zien er goed uit! Heb je de macrostand gebruikt?
JA, deze foto is met de macrostand gemaakt, dat is echt zuuper. Verder valt met wel op dat veel foto's net niet helemaal scherp zijn. Dat zie je alleen pas als je ze tot op ware grootte (dus 1 pixel op de foto is 1 pixel op het scherm) Op 10x15 ziet het erg wel goed uit.
Ik weet nog lang niet van alles hoe het werkt, maar ook de Ultrazoom doet het goed. Pas iets met 11x ingezoomd, en dat was wel haarscherp.
Tot nog toe erg tevreden!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten