Fototopic part 2!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 mei 2006 13:43

Smurffie schreef:Aaaaah, Deb :D Die laatste foto..daar ergens in de buurt kom ik te wonen, geloof ik.. 8)

onder de brug? :P :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 25 mei 2006 13:44

Evelien schreef:
Smurffie schreef:Aaaaah, Deb :D Die laatste foto..daar ergens in de buurt kom ik te wonen, geloof ik.. 8)

Nee, eerste bankje links onder de euromast 8)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 mei 2006 14:01

Smurffie schreef:
Evelien schreef:

Nee, eerste bankje links onder de euromast 8)

aha kijk aan. de luxere versie... met bank. :mrgreen:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 25 mei 2006 14:54

hamlap schreef:
Debor@ schreef:I love Rotterdam :8>

Tja, ik zeg het je niet na..... :? :shock:
Hoeft ook niet 8). Maarrem, hoezo, ben je d'r verkracht, beroofd of vermoord? ;-)

@ Smurff: eerste bankje links onder de euromast klinkt gelukkig al een stuk minder vaag dan: daar ergens in de buurt ;-). Overigens, als je op dat bankje woont, kom ik je vást een keer opzoeken 8)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 25 mei 2006 16:40

Debor@ schreef:
hamlap schreef:

Hoeft ook niet 8). Maarrem, hoezo, ben je d'r verkracht, beroofd of vermoord? ;-)

Ach, soms gebeuren er wel eens dingen op bepaalde plaatsen.... en als je dan later op die plaatsen terug komt, dan wordt je weer bij bepaalde zaken bepaald.... tklinkt vaag.... maar goed, de Erasmusbrug is zo'n plek voor mij. Ik kom daar liever niet dan wel :? :|
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 06 jun 2006 09:47

http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=16059
Ik kan vanaf mijn werk die foto's niet nog een keer linken. Dus kunnen jullie op de bovenstaande link 2 fotootjes bekijken.

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 06 jun 2006 10:39

Afbeelding

Zo dan theKeimpe? :D sonyaddicts helpen elkaar. . . .

scape

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 06 jun 2006 10:49

Wat een mooie foto´s!

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 06 jun 2006 12:29

Zeg TK, is die sony een beetje goed? Ik wil de H2 of H5. Foto's zien er goed uit! Heb je de macrostand gebruikt?
Laatst gewijzigd door Andréa B. op 07 jun 2006 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Sofieke
Mineur
Mineur

Berichtdoor Sofieke » 06 jun 2006 13:58

hamlap schreef:
Debor@ schreef:
hamlap schreef:

Ach, soms gebeuren er wel eens dingen op bepaalde plaatsen.... en als je dan later op die plaatsen terug komt, dan wordt je weer bij bepaalde zaken bepaald.... tklinkt vaag.... maar goed, de Erasmusbrug is zo'n plek voor mij. Ik kom daar liever niet dan wel :? :|

Tja, of je moet er juist wél heengaan en leuke dingen doen, zodat de leuke herrinneringen de minder leuke doen vervagen...
We can love completely, without complete understanding.....

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 06 jun 2006 21:19

Afbeelding

tijdens een studiereisje in Denemarken, last week :)

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 08 jun 2006 12:09

Andréa B. schreef:Zeg TK, is die sony een beetje goed? Ik wil de H2 of H5. Foto's zien er goed uit! Heb je de macrostand gebruikt?

JA, deze foto is met de macrostand gemaakt, dat is echt zuuper. Verder valt met wel op dat veel foto's net niet helemaal scherp zijn. Dat zie je alleen pas als je ze tot op ware grootte (dus 1 pixel op de foto is 1 pixel op het scherm) Op 10x15 ziet het erg wel goed uit.

Ik weet nog lang niet van alles hoe het werkt, maar ook de Ultrazoom doet het goed. Pas iets met 11x ingezoomd, en dat was wel haarscherp.

Tot nog toe erg tevreden!

scape
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor scape » 08 jun 2006 12:19

@ TK: je moet even feeling krijgen met het scherpstellen. Ik het check het zelf meestal na het nemen van een foto. Er is een knopje waarmee de laatste foto snel bekeken kan worden. Even inzoomen bij het terugkijken en dan zie je meteen of hij scherp is

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 08 jun 2006 14:54

TheKeimpe schreef:
Andréa B. schreef:Zeg TK, is die sony een beetje goed? Ik wil de H2 of H5. Foto's zien er goed uit! Heb je de macrostand gebruikt?

JA, deze foto is met de macrostand gemaakt, dat is echt zuuper. Verder valt met wel op dat veel foto's net niet helemaal scherp zijn. Dat zie je alleen pas als je ze tot op ware grootte (dus 1 pixel op de foto is 1 pixel op het scherm) Op 10x15 ziet het erg wel goed uit.

Ik weet nog lang niet van alles hoe het werkt, maar ook de Ultrazoom doet het goed. Pas iets met 11x ingezoomd, en dat was wel haarscherp.

Tot nog toe erg tevreden!

De foto is inderdaad mooi, mss moet je een keer proberen om je camera nog dichter bij het bloempje te houden. Wel op macrostand natuurlijk (wij hebben ook nog een macro filter, gaat het helemaal super mee!) dan zie je de details echt super in zo'n dingegie!

En indd net zoals scape zeg, dat scherpstellen moet je ff doorhebben, komt er vanzelf in! :)

Qua prijs denk ik over de H2, maar de H5 heeft toch ook weer goeie dingen die verbeterd zijn, maar zo blijf het wel natuurlijk, straks b.w.v.s. de H6 ofzo.
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 09 jun 2006 19:35

Afbeelding

Legolas in het bos is als een pinguin in de Sahara: losgerukt uit zijn natuurlijke leefomgeving.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Terug naar “Archief”