Drie nieuwe studenten voor GG.
Maar drie of wel drie, dat doet niet zo terzake. Het is fijn dat er weer drie relatief jonge predikanten bijkomen.
Moderator: Moderafo's
Bij ons merk je dat verschil echt goed.. Schreuder (dokter) is heel lief in zijn preken en Van Dieren (leraar, met klassieke studie) is heel erg scherp en uitleggend van grondteksten..mystery schreef:Zo, die mannen zijn inderdaad jong, fijn zeg. Ik vind het ook goed dat er een psychiater bij zit.. Lijkt me heel fijn voor het pastorale werk dat een dominee heeft te doen.
Raido schreef:Bij ons merk je dat verschil echt goed.. Schreuder (dokter) is heel lief in zijn preken en Van Dieren (leraar, met klassieke studie) is heel erg scherp en uitleggend van grondteksten..mystery schreef:Zo, die mannen zijn inderdaad jong, fijn zeg. Ik vind het ook goed dat er een psychiater bij zit.. Lijkt me heel fijn voor het pastorale werk dat een dominee heeft te doen.
TheKeimpe schreef:Als de psychiater dan maar wel dominee wordt... (Als je begrijpt wat ik bedoel)
TheKeimpe schreef:Pastoraat en psychiatrie is heel verschillend. En hoewel hij psychiatrische kennis heeft, is hij straks geen psychiater meer. MAar ik wil absoluut niet zeggen dat hij dat gaat verwarren. Zo bedoel ik het totaal niet.
Maar alle reden voor dankbaarheid! En voor een aanhoudend gebed om nog meer predikanten voor de GG!
Othello schreef:Of ze nu psyciater zijn of docent: ik ben blij dat ze (voor GG-begrippen) jong en enigszins onderlegd zijn.
Als dominee komt er nogal wat op je af, namelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten