Moderator: Moderafo's
André schreef:Ennuh, wie heeft de spulletjes voor de baby betaald?Daphne schreef:Mark betaalt mn telefoonabonnement, we rijden altijd met zijn auto, dus hij betaalt de benzine. Ik betaal meestal de cadeautjes en ongeveer de helft van de etentjes.
Lijkt me ook niet goedkoop zo'n inrichting van een babykamer?
Ehm, het was niet serieus bedoelt, maar heb ik een geboorte kaartje gemist, misschien?Daphne schreef:André schreef:Ennuh, wie heeft de spulletjes voor de baby betaald?Daphne schreef:Mark betaalt mn telefoonabonnement, we rijden altijd met zijn auto, dus hij betaalt de benzine. Ik betaal meestal de cadeautjes en ongeveer de helft van de etentjes.
Jij hebt toch ook kinderen? Dus reken maar uit wat dat kost!
André schreef:Ehm, het was niet serieus bedoelt, maar heb ik een geboorte kaartje gemist, misschien?Daphne schreef:André schreef:Ennuh, wie heeft de spulletjes voor de baby betaald?Daphne schreef:Mark betaalt mn telefoonabonnement, we rijden altijd met zijn auto, dus hij betaalt de benzine. Ik betaal meestal de cadeautjes en ongeveer de helft van de etentjes.
Jij hebt toch ook kinderen? Dus reken maar uit wat dat kost!
André schreef:Ennuh, wie heeft de spulletjes voor de baby betaald?Daphne schreef:Mark betaalt mn telefoonabonnement, we rijden altijd met zijn auto, dus hij betaalt de benzine. Ik betaal meestal de cadeautjes en ongeveer de helft van de etentjes.
rosekapje schreef:André schreef:Ennuh, wie heeft de spulletjes voor de baby betaald?Daphne schreef:Mark betaalt mn telefoonabonnement, we rijden altijd met zijn auto, dus hij betaalt de benzine. Ik betaal meestal de cadeautjes en ongeveer de helft van de etentjes.
Om maar niet te spreken van de zwangerschapskleding
Marnix schreef:Ik vind dat in een gezin wel een wat andere situatie... Kijk, als je op de kinderen past, het huishouden doet, eten kookt etc.... en de man werkt... is het logisch dat hij het geld in het laatje brengt... maar als het goed is heb je dan ook gewoon een gezamelijke rekening en is het geld ook van jullie beiden en niet alleen van de man
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten