Als we niet van heuvels afgevallen zijn of ons vertild hebben aan de boodschappen natuurlijk

Moderator: Moderafo's
reform schreef:Jialikelly schreef:Als we niet van heuvels afgevallen zijn of ons vertild hebben aan de boodschappen natuurlijk
Of aan de reistassen van.......
Op een gegeven moment gaat Omega een toespraak van zijn papier oplezen, daar klap je voor, en je praat en drinkt weer verder.
Omega schreef:Op een gegeven moment gaat Omega een toespraak van zijn papier oplezen, daar klap je voor, en je praat en drinkt weer verder.
Nou, nou. Die vijf minuten dat je even je snater moet houden om het laatste Refowebnieuws te kunnen vernemen, mag je best met wat meer eerbied bejegenen.
Omega schreef:Op een gegeven moment gaat Omega een toespraak van zijn papier oplezen, daar klap je voor, en je praat en drinkt weer verder.
Nou, nou. Die vijf minuten dat je even je snater moet houden om het laatste Refowebnieuws te kunnen vernemen, mag je best met wat meer eerbied bejegenen.
JialiKelly schreef:ukkiegiraffe schreef:ukkiegiraffe schreef:maar hoe gaat zo'n meeting eigenlijk en wat gebeurt er allemaal? als ik dat weet kan ik misschien beter bedenken of ik ga of niet
Eh, je komt bij de kerk aan, loopt naar binnen naar het zaaltje waar de meeting is. En dan zie je daar mensen.
En die mensen praten met elkaar, of zijn aan het poulen, of vals piano aan het spelen![]()
Op een gegeven moment gaat Omega een toespraak van zijn papier oplezen, daar klap je voor, en je praat en drinkt weer verder.
En dat is meestal best gezellig allemaal
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten