single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mei 2006 15:55

Ja, en dan kun jij je lekker van vage hints en dubbelzinnig gedrag bedienen om hem gek te maken zeker. :roll: 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 mei 2006 15:56

Aragorn schreef:Ja, en dan kun jij je lekker van vage hints en dubbelzinnig gedrag bedienen om hem gek te maken zeker. :roll: 8)

Idd en dan kan ik beoordelen wat hij nu toch steeds verkeerd doet bij de vrouwen 8)

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 26 mei 2006 15:59

Smurffie schreef:
Aragorn schreef:Ja, en dan kun jij je lekker van vage hints en dubbelzinnig gedrag bedienen om hem gek te maken zeker. :roll: 8)

Idd en dan kan ik beoordelen wat hij nu toch steeds verkeerd doet bij de vrouwen 8)
Heb je al een checklist ontwikkeld dan? :wink:
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 mei 2006 16:00

Debor@ schreef:
Smurffie schreef:

Heb je al een checklist ontwikkeld dan? :wink:

Just feeling Deb 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 26 mei 2006 17:45

Smurffie schreef:@Boekenlezer, serieus nu, ik krijg het idee dat je álles wat vrouwen tegen je zeggen wilt analyseren, dat je over élke opmerking een uur wilt nadenken, wat ze er misschien mee bedoelen. Persoonlijk zou ik gék worden als ik zó een gesprek moest voeren

Inderdaad, heb je helemaal gelijk in. Als ik zo iemand tegen zou komen, een dame die zo met mijn uitspraken omgaat, zou ik zoiets hebben van: 'Wat een zombie!' :mrgreen:
Dat past namelijk niet bij spontaan en ontspannen gedrag.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 26 mei 2006 17:46

Smurffie schreef:
Boekenlezer schreef:
André schreef:
Boekenlezer schreef:Tsjonge, je noemt me liefje. Dat vind ik dan weer erg lief van je. :8> ( :wink: )
Over hints en vage taal zoals jij het benoemt.
Dat ze je hier liefje noemt betekent zoiets als (probeert even geen Twentse woorden te gebruiken) Nu moet je eens even heel goed luisteren jochie....... :P

Ik nam even de vrijheid om er het mijne van te zeggen, hoe dom dat mijne dan ook wezen mocht. :mrgreen:

Geeft niet, ik weet dat je het niet meent :mrgreen:

En trouwens, waarom kom je niet naar de meeting? Ik ben ondertussen (en velen met mij, dénk ik) wel benieuwd naar jou charmes, zoals je tenminste beweerde 8)

O help, met die laatste zin maak je het wel eng! (En dat zit dan vooral in: velen met mij. Alsof ik voor een heel publiek even wat hooggespannen verwachtingen moet gaan bevestigen.) 8-[
En dat terwijl ik nooit de intentie heb gehad om mezelf als een adonis af te schilderen. Ik bleef maar liever bescheiden. Ach, bij de overheid wil er ook nog wel eens informatie uitlekken. :mrgreen:
Ik hoop voor je dat het geen afknapper wordt, met je hooggespannen verwachtingen. :)

Maar eh... vrijdagavond 2 juni was er toch zoiets in Zeist?
'k Was al een beetje aan het nadenken daarover. Het zou wel kunnen als het meezit. 'k Heb dan alleen wel een wat volle zaterdag erachteraan, dus het zou een wat druk weekend kunnen worden al met al. Maar als je er dan bent, dan kom ik ook wel even langs.
Laatst gewijzigd door Boekenlezer op 26 mei 2006 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 26 mei 2006 17:48

Smurffie schreef:

Hmm, 'k ben benieuwd of ik dan nog erg helder zal zijn na een week werken en vroeg opstaan. Kijk dus niet gek op als de kwartjes dan bij mij niet meer vallen willen. :lol:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 mei 2006 18:21

Haha Boekenlezer, don't worry, ik bijt niet, en de rest ook niet 8) Ik overdreef buiten dat ook nog eens :)

(Bovendien lijk ik degene met een grote mond, maar op een forum blaat je al snel een eind weg :mrgreen: )

Anyway, kijk anders even bij de uitgaansagenda, kun je zien wie er verder nog komen :)

Ow trouwens, ik verwacht nooit ergens teveel van 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mei 2006 18:25

Smurffie schreef:Haha Boekenlezer, don't worry, ik bijt niet, en de rest ook niet 8)

Ik bijt wel hoor! :frown:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 mei 2006 18:28

Ow, Boekenlezer, de rest bijt niet, een uitzondering daargelaten. En ik zeg je; Aragorn is zo'n uitzondering 8)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 26 mei 2006 18:34

Hmm, nooit teveel verwachten. Dat is knap!

Maar eh, ik merk het wel, hoe en wat. 'k Zal nog even naar data kijken.
En dan ga ik nu even uitloggen en eten koken. Moet helaas ook gebeuren. Dat schuift altijd een stuk op, als je niet echt vroeg thuis komt, maar wel eerst even op internet en naar de e-mail wil kijken. :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 mei 2006 18:49

Hmm, nooit teveel verwachten. Dat is knap!

Waarom is dat knap? :) volgens mij gewoon een kwestie van nuchter nadenken :wink: Maar goed, dan ben ik ook wel een figuur van; ''Ik zie wel waar het schip strandt'', wat alles betreft. 8)

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 26 mei 2006 19:49

Zo, en laten we nu weer een beeetje richting het onderwerp gaan.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 mei 2006 19:56

mystery schreef:Zo, en laten we nu weer een beeetje richting het onderwerp gaan.

Maar boekenlezer en ik zijn allebei single! :o

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 26 mei 2006 20:06

Smurffie schreef:
mystery schreef:Zo, en laten we nu weer een beeetje richting het onderwerp gaan.

Maar boekenlezer en ik zijn allebei single! :o

je weet heus wel hoe ik dit bedoel :wink:

Het topic betekent niet dat je als single het kunt volslowchatten.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Terug naar “Archief”