Moderator: Moderafo's
Heb je al een checklist ontwikkeld dan?Smurffie schreef:Aragorn schreef:Ja, en dan kun jij je lekker van vage hints en dubbelzinnig gedrag bedienen om hem gek te maken zeker.![]()
Idd en dan kan ik beoordelen wat hij nu toch steeds verkeerd doet bij de vrouwen
Smurffie schreef:@Boekenlezer, serieus nu, ik krijg het idee dat je álles wat vrouwen tegen je zeggen wilt analyseren, dat je over élke opmerking een uur wilt nadenken, wat ze er misschien mee bedoelen. Persoonlijk zou ik gék worden als ik zó een gesprek moest voeren
Smurffie schreef:Boekenlezer schreef:André schreef:Over hints en vage taal zoals jij het benoemt.Boekenlezer schreef:Tsjonge, je noemt me liefje. Dat vind ik dan weer erg lief van je.(
)
Dat ze je hier liefje noemt betekent zoiets als (probeert even geen Twentse woorden te gebruiken) Nu moet je eens even heel goed luisteren jochie.......
Ik nam even de vrijheid om er het mijne van te zeggen, hoe dom dat mijne dan ook wezen mocht.
Geeft niet, ik weet dat je het niet meent![]()
En trouwens, waarom kom je niet naar de meeting? Ik ben ondertussen (en velen met mij, dénk ik) wel benieuwd naar jou charmes, zoals je tenminste beweerde
Smurffie schreef:Aragorn schreef:Ja, en dan kun jij je lekker van vage hints en dubbelzinnig gedrag bedienen om hem gek te maken zeker.![]()
Idd en dan kan ik beoordelen wat hij nu toch steeds verkeerd doet bij de vrouwen
Smurffie schreef:mystery schreef:Zo, en laten we nu weer een beeetje richting het onderwerp gaan.
Maar boekenlezer en ik zijn allebei single!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten