Het model vind ik niet echt denderend, maar de rest is natuurlijk, zoals het een Toyota betaamt, dik in orde. Bovendien hartstikke milieuvriendelijk en een bijzonder fijn rijdende wagen

Moderator: Moderafo's
Debor@ schreef:Een Donkervoort vind ik ook wel geinig eigenlijk. Een eigen auto voor mij is voorlopig nog even onzin (lang leve het OV), maar als er ooit eentje komt, dan een Toyota Prius.
Het model vind ik niet echt denderend, maar de rest is natuurlijk, zoals het een Toyota betaamt, dik in orde. Bovendien hartstikke milieuvriendelijk en een bijzonder fijn rijdende wagen
Overdruk schreef:Debor@ schreef:Een Donkervoort vind ik ook wel geinig eigenlijk. Een eigen auto voor mij is voorlopig nog even onzin (lang leve het OV), maar als er ooit eentje komt, dan een Toyota Prius.
M'n ouders hebben een toyota prius.. 't is een superauto. Rijdt 1 op 22, best wel zuinig dus.
@Napoleon: Bij mijn weten reden ze in de American Le Mans Series. Ik meen me te herinneren dat er een tijd was dat van elke racewagen ook een straatversie moest zijn..
harmie schreef:ikzelf ben niet zo'n autoliefhebber, maar rijd voor mijn werk al jaren 60000 per jaar. Voor mij zijn daarom veiligheid, comfort en betrouwbaarheid belangrijk en dat voor een gunstige prijs. Status interesseert me geen bal.
Ik rijd (daarom) Toyota. Een Corolla D4D uit 2006. Een hele fijne auto. En erg stil. Mensen zeggen regelmatig: "wat een stille diesel".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten