make-up

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 19 mei 2006 18:40

liefie schreef:
annvisser schreef:
liefie schreef:
ik heb eigenlijk alleen maar dure merken en mijn lieve zusje van 14 gebruikt ook echt alles van mij dus dan is er ineens weer iets op :roll: maar goed ik vind opzich ook wel grappig! ik gebruik elke dag mascara en soms oogschaduw en nog meer van dat soort spul. maarniet als ik s ochtends vroeg moet werken :)
in de douche boven staan 2 rieten bakken bomvol met haartroep en make-up spullen

Mijn zusje van 14 hoeft dus echt niet te proberen mijn spullen te gebruiken. Ik vind dat juist helemaal niet grappig! :P Sterker nog, tis zwaar irritant.

ik heb zo iets van als ik een oudere zus had gehad had ik hetzelde gedaan haha
en ik heb er genoeg van al die spullen dus waarom niet

Hm, misschien juist daarom! :wink: Ik heb geen oudere zus om 't bij te jatten, dus zij ook niet :P

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 mei 2006 18:50

annvisser schreef:
liefie schreef:
annvisser schreef:
liefie schreef:
ik heb eigenlijk alleen maar dure merken en mijn lieve zusje van 14 gebruikt ook echt alles van mij dus dan is er ineens weer iets op :roll: maar goed ik vind opzich ook wel grappig! ik gebruik elke dag mascara en soms oogschaduw en nog meer van dat soort spul. maarniet als ik s ochtends vroeg moet werken :)
in de douche boven staan 2 rieten bakken bomvol met haartroep en make-up spullen

Mijn zusje van 14 hoeft dus echt niet te proberen mijn spullen te gebruiken. Ik vind dat juist helemaal niet grappig! :P Sterker nog, tis zwaar irritant.

Hm, misschien juist daarom! :wink: Ik heb geen oudere zus om 't bij te jatten, dus zij ook niet :P

haha kan ook nog :p ze mag alleen niet van mijn dure parfums gebruiken en dat weet ze en dat doet ze ook niet ze krijg alleen de doosjes :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 mei 2006 20:57

Ik heb juist een jonger zusje dat goed met make-up is, daar kan ik nog veel van leren (als ik wil).

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 20 mei 2006 10:02

Ik vind wat lichte mak-up wel mooi, en t ruikt ook lekker vind ik.

Geen laag waar je achteraf met een verfkrabber op moet om het te verwijderen dus.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 22 mei 2006 12:37

Het ruikt lekker? Ik heb nog nooit mascara, oogschaduw of blusher gehad die (lekker) rook, maar goed...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Rainbowgirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rainbowgirl » 22 mei 2006 13:04

Make-up is erg fijn wanneer de jeugdpuistjes (waar je dacht vanaf te zijn) weer op komen zetten...! :x :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Re: make-up

Berichtdoor MissF » 22 mei 2006 14:23

Poesje schreef:
MissF schreef:de meeste mannen vinden een vrouw pas mooi en kijken pas naar een vrouw om op straat als ze een beetje of veel make-up gebruikt ;) Eerlijk is eerlijk :D

Uh, dat klopt niet helemaal MissF:) Mannen/jongens die ik ken vinden een vrouw zonder make-up veel mooier dan mét!

Smurffie schreef:Of een poging doen jezelf mooi te maken omdat je het niet bent 8)

Ghehe idd! Want een iets minder mooie vrouw bijv. word er niet mooier op met make-up... :wink:

Mwah, ze zeggen dat ze dat vinden....Net als dat ze zeggen dat innerlijk belangrijker is, dat ze de grenzen van meisjes ten allen tijde respecteren en ze eeeecht niet meer naar andere meiden kijken omdat je als hun vriendin, eeeeecht de enige mooiste bent...

GEKLETS :) En dat is het moeilijke aan de omgang met mannen ;)

Sorry alsk op iemands teentjes trap :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2006 14:36

MissF schreef:
Poesje schreef:
MissF schreef:de meeste mannen vinden een vrouw pas mooi en kijken pas naar een vrouw om op straat als ze een beetje of veel make-up gebruikt ;) Eerlijk is eerlijk :D

Uh, dat klopt niet helemaal MissF:) Mannen/jongens die ik ken vinden een vrouw zonder make-up veel mooier dan mét!

Smurffie schreef:Of een poging doen jezelf mooi te maken omdat je het niet bent 8)

Ghehe idd! Want een iets minder mooie vrouw bijv. word er niet mooier op met make-up... :wink:

Mwah, ze zeggen dat ze dat vinden....Net als dat ze zeggen dat innerlijk belangrijker is, dat ze de grenzen van meisjes ten allen tijde respecteren en ze eeeecht niet meer naar andere meiden kijken omdat je als hun vriendin, eeeeecht de enige mooiste bent...

Ik zou het heel vreemd vinden als mannen opeens niet meer naar andere vrouwen zouden kijken zodra ze een relatie hebben. Ze hebben echt opeens het oog voor schoonheid verloren hoor. Zolang ze er niets mee doen is er ook niets mis mee.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mei 2006 14:39

Inderdaad. Overigens kan mijn vriendin zelf ook de nodige waardering opbrengen voor mooie naakte vrouwen; zo'n gedeelde interesse is wel handig. :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2006 14:51

Aragorn schreef:Inderdaad. Overigens kan mijn vriendin zelf ook de nodige waardering opbrengen voor mooie naakte vrouwen; zo'n gedeelde interesse is wel handig. :wink:

Jij ook voor naakte mannen? :)
En idd. Soms kom je het wel eens tegen. Ik heb dat zelf trouwens ook wel een beetje en dat ik wel eens jaloers ben zelfs. Een gezonde jaloersie overigens, meer een hoge waardering voor een vrouw met een schitterend figuur. Precies wat je zegt dus :)

Met naakte mannen heb ik dan weer iets minder, wat natuurlijk niet gelijk betekend dat ik een lesbiënne ben 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 mei 2006 14:53

Ik kan naakte mannen ook wel waarderen ja, alhoewel ik die over het algemeen toch iets minder interessant vind. :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 mei 2006 19:55

Smurffie schreef:
MissF schreef:
Poesje schreef:

Ik zou het heel vreemd vinden als mannen opeens niet meer naar andere vrouwen zouden kijken zodra ze een relatie hebben. Ze hebben echt opeens het oog voor schoonheid verloren hoor. Zolang ze er niets mee doen is er ook niets mis mee.

Idd, mee eens :)
Man blijft man, vrouw blijft vrouw, gelukkig, zelfs in een relatie :D
Al kan het soms best voor wat jaloezie, onzekerheid en ruzie zorgen ;)
maar die bouwen je relatie dan weer op zegt men :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 22 mei 2006 20:12

MissF schreef:
Smurffie schreef:
MissF schreef:
Poesje schreef:

Ik zou het heel vreemd vinden als mannen opeens niet meer naar andere vrouwen zouden kijken zodra ze een relatie hebben. Ze hebben echt opeens het oog voor niet schoonheid verloren hoor. Zolang ze er niets mee doen is er ook niets mis mee.

Idd, mee eens :)
Man blijft man, vrouw blijft vrouw, gelukkig, zelfs in een relatie :D
Al kan het soms best voor wat jaloezie, onzekerheid en ruzie zorgen ;)
maar die bouwen je relatie dan weer op zegt men :D

Oei, klein foutje, maar je begreep het al :wink:

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 22 mei 2006 20:32

beetje make up om je goeie kanten te benadruken vind ik wel super. Maar van meiden met dikke lagen op moet ik niks van hebben.

maar zijn er ook jongens die een allergie hebben voor make- up?

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 23 mei 2006 08:00

liefie schreef:
annvisser schreef:
liefie schreef:

Mijn zusje mag alles gebruiken, behalve m'n mascara... oeioei, die is zo'n beetje heilig ;)
zonder ga ik nooit de deur uit. Als ik naar school ga gebruik ik vaak alleen mascara, als ik werk maak ik me vaak wel zwaarder op.. mascara, oogschaduw, oogpotloodje, foundation, poedertje... Je wilt wel onder die felle lampen in de winkel, je ziet echt elke oneffenheid :D
In 't weekend vaak een glittertje op m'n ogen, blauwe oogschaduw in een dun lijntje er onder, en de mascara dan natuurlijk ;)

de hoeveelheid make up heeft er bij mij trouwens wel mee te maken in welke mate ik me onzeker voel op een dag...

Terug naar “Archief”