Andréa B. schreef:Verder lijkt het mij helemaal te gek om motor te rijden, maar ja, ben nog te jong... Nog een paar jaartjes wachten... Mn opa had vroeger een Harley Davidsson, die zijn sooo kick! Ben echt gek op die dingen
oew, erg mooi!

Moderators: johannes1, Moderafo's
Andréa B. schreef:Verder lijkt het mij helemaal te gek om motor te rijden, maar ja, ben nog te jong... Nog een paar jaartjes wachten... Mn opa had vroeger een Harley Davidsson, die zijn sooo kick! Ben echt gek op die dingen
spacy schreef:Andréa B. schreef:Verder lijkt het mij helemaal te gek om motor te rijden, maar ja, ben nog te jong... Nog een paar jaartjes wachten... Mn opa had vroeger een Harley Davidsson, die zijn sooo kick! Ben echt gek op die dingen
oew, erg mooi!maar wel duur
en na elke rit alle bouten weer aandraaien
spacy schreef::D grijns! ja die schuivertjes horen erbij,
Ik denk wat betreft jou machine dat als er in een bocht er minder druk op het achterwiel staat en een plotselinge hoewel geringe acceleratie voor wat grip verlies kan zorgen.
Al kunnen de redenen heel divers zijn, het is ook zo dat na een periode van droge dagen er een laagje ontstaat op het wegdek die maar weinig water nodig heeft om op de eerst mot/regendag gladde situaties te veroorzaken.
nat maar schoon wegdek heeft wel genoeg grip.
Ik zit zelfs te denken om eens met een clubje rijders af te spreken eens naar zo'n Doorn refo avond of whatever te komen, direct een leuk doel om heen te rijden, en aangezien het zomer is zal het weer wel mee zitten.
Andréa B. schreef:@ Tweetietwee, sorry, maar ik vind je een beetje overdreven. Met de fiets heb gelukkig niet vaak ongelukken hè. Ik heb zelf al een aantal fietsongelukken gehad (niet allemaal met een auto) Maar een keer ben ik zo ongenadig hard op mn plaat gegaan dat ik bijna niets meer kon. Gat in mn kop, tand vast in mn lip, knie open tot bijna op het bot, knie zwaar gekneust, voet gekneust, en over mn hele rechterkant schaafwonden en blauwe plekken, en dat was op de fiets. Kon zelf niet meer opstaan, en had geen gevoel meer in mn rechter been (gelukkig is dat helemaal over, maar van mn knie heb ik nog vaak last). Op de fiets heb je geen pak aan (duhh) en op een moter wel. Tuurlijk je ben wel 'gevoelig' voor ongelukken op de motor, en als je er een heb is het vaak ook slecht. Maar zo vaak gebeuren ze niet. Als je motor rijd weet je ook wel dat je gevoeliger ben voor ongelukken dan met een auto, dan lijkt mij dat je daar ook wel naar rij... Tenminste, iedereen die ik kan die motor rijd, doet dat igg wel. Ik vind niet dat je zo'n reactie moet geven, iedereen is razend enthoisiast (hoe schrijf je da?) en dan moet jij weer zo iets plaatsen, beetje raarrrrr. (is mijn mening, dus neem het me niet kwalijk)
Verder lijkt het mij helemaal te gek om motor te rijden, maar ja, ben nog te jong... Nog een paar jaartjes wachten... Mn opa had vroeger een Harley Davidsson, die zijn sooo kick! Ben echt gek op die dingen
Goed bezig!nonno schreef:Vandaag mn eerste echte motorrijles gehad.. (2e eigenlijk, 1e was alleen maar uitleg, zooooveel verstand had ik er niet van).
T was echt heel gaaf! Geluk met het weer, tussen de buien door, en het ging best goed vond ik voor de 1e keer.. Die kerel vond het ook, dus das wel leuk!
jajaja maandag weer
nonno schreef:Vandaag mn eerste echte motorrijles gehad.. (2e eigenlijk, 1e was alleen maar uitleg, zooooveel verstand had ik er niet van).
T was echt heel gaaf! Geluk met het weer, tussen de buien door, en het ging best goed vond ik voor de 1e keer.. Die kerel vond het ook, dus das wel leuk!
jajaja maandag weer
André schreef:Ga gewoon lessen met haar samen joh.Gerdien B. schreef:goed bezig nonno!!!
kan ik al iets afspreken om een keertje achterop mee te mogen?
Gerdien B. schreef:goed bezig nonno!!!
kan ik al iets afspreken om een keertje achterop mee te mogen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten