Omega schreef:Wie heeft er geannuleerd dan???????
Ik
Denk er nog maar eens goed over na. Het omboeken van de tickets is namelijk vrij prijzig. Tenzij je natuurlijk een annuleringsverzekering hebt
INDERDAAD!!!!

( jammer joh, je had er zoveel zin in

Moderator: Moderafo's
Markie schreef:
Ja das inderdaad niet zo lang. Kijk, daar hebben we wat aan. Misschien handig om ff in de startpost te zetten. Zal al wel gebeurd zijn...
Nog iets raars wat me opviel. Ik denk dat omega de openingspost vandaag aangepast heeft, want wij staan erbij, maar er staat onderaan de posting:'Laatst aangepast door Omega op Di. 25-04-06 [08:59], in totaal 4 keer bewerkt' of zoiets. In elk geval niet de datum van vandaag dus. Verder niet belangrijk, maar ik vond het gewoon een beetje vaag...
essieee schreef:Markie schreef:Bij mij elke week
Ach we zijn gewent op vakantie dat degene die rijk is ook rijkelijk rondjes geeft..dus fijn dat je meegaaat!!!
@Henkie...ik heb het geld overgemaakt, krijg ik even een bevestiging als het binnen beland is int huus van doe ouwe jongere!
Markie schreef:essieee schreef:Markie schreef:Bij mij elke week
Ach we zijn gewent op vakantie dat degene die rijk is ook rijkelijk rondjes geeft..dus fijn dat je meegaaat!!!
@Henkie...ik heb het geld overgemaakt, krijg ik even een bevestiging als het binnen beland is int huus van doe ouwe jongere!
Dat ik elke week salaris krijg wil nog niet zeggen dat ik rijk ben
T komt maar met hele kleine beetjes binnen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 40 gasten