Othello schreef:leclerc schreef:tot slot wil ik iedereen ook meegeven dat mannen serieuze onderwerpen vaak met een vleugje humor tegemoet treden om het voor zichzelf makkelijk te maken. Dat is iets wat imho typuisch iets mannelijks is. En binnen een bepaalde bandbreedte moet die humor ook wel te respecteren zijn.
Jij begrijpt het.
Als topicstarter mag dit topic van mij gesloten worden, zodat we elders opnieuw kunnen beginnen. Bij voorkeur in Relaties, omdat mijn opzet was om over typische mannenzaken te spreken die zich voordoen in een relatie. En wij spreken met elkaar af dat we ons niet al te plastisch meer uitdrukken als het gaat om de erogene zones van ons mannelijk lichaam. Als de mods ons dan enige ruimte geven om bepaalde dingen wel met een vleugje humor en op wat subtielere wijze te benoemen, komt het allemaal weer goed.
Kunnen we daar allemaal mee leven? Wat mij betreft opent een of andere mod dan een nieuw topic in Relaties, en kan deze de versnipperaar in.
Mijn voorstel: Open een nieuw topic met als naam "mannenzaken"en probeer daarin niet off-topic te gaan (waar ondergetekende zelf ook hard aan mee heeft gedaan)
Het lijkt me leuk om hier verder te gaan hoe mannen precaire onderwerpen wensen te benaderen. Persoonlijk benader ik serieuze dingen vaak van de lollige kant, maar bedoel het serieus. is dit iets van mij? of herkennen de andere mannen zich hier ook in?