De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 mei 2006 20:23

Vrienden van mij hadden dat ook, maar die van hun was echt een huilbaby. die huilde zo'n 20 uur op een dag :roll: e nu haast niet meer, deze baby lag in een stuit en bij haar is het waarschijnlijk met het proberen te draaien gebeurt.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 16 mei 2006 20:27

Het lijkt me allemaal erg zwaar voor je TJ. Misschien moet je toch eens nagaan of er manieren zijn om je te ontlasten. Want anders ga je er misschien aan onderdoor en daar heeft Milan zeker niets aan. Ik begrijp dat je liever niet Milan bij anderen brengt. Maar zou niet je moeder of zus eens bij jullie kunnen komen, je helpen met de verzorging en het huishouden, zodat je overdag wat slaap/rust kunt pakken? En kan je man je niet af en toe ontlasten? Al spreek je maar af dat hij een aantal uren Milan troost 's nachts en jij de andere uren. En degene die niet verantwoordelijk is, doet oordopjes in en mag zich er van afsluiten. Misschien doe je dit soort dingen al, maar mij heeft het in het begin wel geholpen om af en toe de dingen uit handen te geven en expliciet te verdelen. STerkte ermee

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 17 mei 2006 02:52

Wat goed dat je hem even hebt weggebracht!
Volgens mij was je daar wel even aan toe....
En Milan wordt daar echt niet slechter van, hoor.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 17 mei 2006 11:24

fijn TJ dat je nu eens ff wat tijd voor jezelf had, je bent al die tijd zo intensief met je kind bezig dan moet je gewoon af en toe ff je batarij opladen :wink:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 17 mei 2006 11:32

Schreef ik vorige week nog dat het nu zo goed gaat met Timo , ben ik nu weer aan het tobben met hem :(
Sinds gisteren huilt hij de hele dag weer en zodra ik hem bij mij neem is hij stil en zakt weg.
Maar de hele dag met je kleintje op de arm lopen is vermoeiend ( ik heb de andere 2 ook nog)
En daarbij kwam dat ik gisteren ook weer mijn 1e oppasdag had ( een kindje van 3,5 jaar en een kindje van 7,5 maand) dus dat was pittig.
Ik was echt gesloopt toen ze weg waren....

Vanmorgen begon het weer, na zijn fles van half 7 alleen maar gehuild :cry: :cry: :cry:
Ik word er radeloos van en weet niet meer wat ik moet doen of wat er met hem aan de hand is... :? ( ik zou willen dat ik af en toe in dat koppie kon kijken)
Dit word dus weer een niks doen dag ( ben blij dat ik gisterenavond nog mijn huis heb schoongemaakt)

Ook ligt hij weer met zijn hoofdje 1 kant op en wil weer niet met zijn hoofd naar links liggen...dus misschien ga ik zelf maar eens contact opnemen met de osteopaat :roll:

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 17 mei 2006 11:52

poeh, 5 kinderen om voor tez orgen. Lijkt me zwaar.
Doe je dat oppassen als bijverdienste?

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 17 mei 2006 11:54

ja dat is als bijverdienste :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mei 2006 14:08

Vlinder, is een babybag, of een draagdoek niks voor jou? Is je kindje toch bij je en dan heb je gewoon je handen vrij.
en heb je hem al geprobeerd in te bakeren?
en voor een voorkeurshouding kan je bij een thuiszorgorganisatie een speciaal kussen huren waar ze tussen liggen.

TrijntjeJohanna al gebeld?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 17 mei 2006 14:49

als ik zo de verhalen van Milan hoor zou ik hem ook inbakeren, of heb je dat al gedaan TJ?

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 17 mei 2006 15:00

Voor inbakeren is hij al te groot. Persoonlijk zou ik hem eens laten huilen. Maar misschien is dat ook al geprobeert. Een heel strak dagritme wil ook wel eens helpen.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 17 mei 2006 15:05

Memmem schreef:Voor inbakeren is hij al te groot. Persoonlijk zou ik hem eens laten huilen. Maar misschien is dat ook al geprobeert. Een heel strak dagritme wil ook wel eens helpen.

je ziet: ik heb er geen verstand van. En hij is ook nog te klein voor bordjes waarop hij zn strakke dagritme kan lezen. Hmmm, kunnen ze deze leeftijd niet overslaan? :mrgreen:

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 17 mei 2006 16:00

trijntjejohanna schreef:
rosekapje schreef:Vlinder, is een babybag, of een draagdoek niks voor jou? Is je kindje toch bij je en dan heb je gewoon je handen vrij.
en voor een voorkeurshouding kan je bij een thuiszorgorganisatie een speciaal kussen huren waar ze tussen liggen.

TrijntjeJohanna al gebeld?

ja er is niks gevonden in mn bloed...

even drie pagina's terug gebladerd om te kijken waarvoor dat bloed was.

Nou opzich wel gelukkig TJ, maar wel jammer dat je nu niet weet waardoor het komt.
Mag ik gokken? Ben je veel moe? Moet je er snachts veel uit?

Mischien moet je er niet meer uitgaan snachts, of moet Milan snachts nog perse drinken?? Nee toch?
Als je dat niet meer geeft heeft hij weinig reden meer om te gaan huilen, denk ik. En anders manlief eruitsturen.....

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 17 mei 2006 16:01

Mijn schoonzusje had ook zo'n beetje dezelfde klachten als jij en daar werd ook niks gevonden en die is uiteindelijk gestopt met de borstvoeding en daar is ze best wel van opgeknapt.

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 17 mei 2006 17:08

rosekapje schreef:Vlinder, is een babybag, of een draagdoek niks voor jou? Is je kindje toch bij je en dan heb je gewoon je handen vrij.

Ik heb een draagzak en ik heb hem overdag ook regelmatig daarin maar op een gegeven moment word het te zwaar en aangezien ik nog herstellende ben van de bekkeninstabiliteit is dat wel weer een zware belasting voor mijn bekken.
Inbakeren doen we al een paar weken, en dat werkt op zich heel goed maar hij heeft nu gewoon ergens last van en dan werkt inbakeren ook niet meer...

Ik heb net contact gehad met de Osteopaat en kan 6 juni terecht! :)
Dat ga ik eerst maar eens proberen voordat ik dan met een kussen ga beginnen :wink: maar bedankt voor de tip!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 17 mei 2006 17:09

tweetietwee schreef:als ik zo de verhalen van Milan hoor zou ik hem ook inbakeren, of heb je dat al gedaan TJ?

inbakeren mag maar tot 6 maanden :wink:

Terug naar “Archief”