vrijgezellenfeest

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 13 mei 2006 20:46

Smurffie schreef:
Aragorn schreef:
Corine schreef:Nou, mn toetje daarentegen was allesbehalve saai....

Een stripper in een taart? :D

Nee, een rechtopstaande banaan met aan 2 kanten een bolletje ijs :mrgreen:

Ik snap hem niet, uiteraard 8)

Sproetje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Sproetje » 16 mei 2006 19:51

Ik en mijn broer zijn druk bezig met de voorbereidingen voor het vrijgezellenfeest voor mijn broer die in oktober gaat trouwen.
Hij weet hier helemaal niks vanaf... we ontvoeren hem en gaan naar Antwerpen en daar wacht er een hele dag vol gekke en leuke verrassingen!!!!

Dus ik ben benieuwd....

Leuk topic trouwens!!!
Iemand die zichzelf aanprijst, is niet van waarde.
Maar als iemand door de Here geroemd wordt, is dat een bewijs van zijn waarde.
2 Corinthe 10:18

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 mei 2006 20:31

een (vage) kennis van mij moest op zijn vrijgezellenfeest een konijnenpak aan, de rest ging er al paintballend achteraan (hij kreeg 1 minuut voorsprong) :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 17 mei 2006 21:31

Vrijgezellen feesten zijn top! Ik weet er nog maar twee van de twee laatste die getrouwd zijn.
We hebben bij mn broer hem verkleed als nerd en mn schoonzusje als eend, en toen zijn de meiden gaan bowlen jongens karten, en daarna met z'n allen wat drinken in een afgehuurde tent.
Bij mn zus gingen we ze ontvoeren (ze wisten van niets, en waren op vakantie) en hadden we een hele speurtocht door het bos heen. (zonder zaklamp in het donker) Ze waren ook nog alletwee verkleed, weet niet meer hoe..

Maar tis echt kick een vrijgezellen feest!
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 18 mei 2006 09:47

ja is zeker kick een vrijgezelleparty, mn broer zij altijd ik ga gewoon in mn werkkloffie trouwen al dat gezijk over trouwpak, hij vind pakken maar niks. werd tie opgehaaldt uit zn werk en moest ie mee in zn werkkloffie mn schoonzus hadden we als kabouter plop verkleed met van dat plastic bestek op dr jurk het was egt leuk, wij als meiden gingen een ketting maken (zeeeer duf) en de jongens gingen karten en later gingen we met zn alle naar wok of fame in dord. twas egt toppie!!!
maar vrijgezellepartys zijn gewoon egt leuk :lol:
- 4.5 kilo
aye voel me licht worde!!!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 mei 2006 09:53

Ik hoef gelukkig niet verkleed, we gaan gewoon wat leuks doen. Ik mag iets van zes meiden uitnodigen, moet nog wel even goed bedenken wie... (de activiteit die we gaan doen staat niet toe dat ik 20 mensen vraag, jammergenoeg ;))

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 18 mei 2006 09:57

Lalage schreef:Ik hoef gelukkig niet verkleed, we gaan gewoon wat leuks doen. Ik mag iets van zes meiden uitnodigen, moet nog wel even goed bedenken wie... (de activiteit die we gaan doen staat niet toe dat ik 20 mensen vraag, jammergenoeg ;))

nou dat verkleden mag je blij mee zijn dat je niet verkleed hoef te gaan ik zou me kapot schamen als ik er net zo uit zag als mn schoonzus vandaar dat mn schoonzus geen eten durfde te halen daar in wok of fame, deed mn broer dan maar voor dr, wel lief natuurlijk... nej ik wil niet verkleed op mn vrijgezellepary als tie ooit kom. :D
maar wat ga je doen of weet je niet??
- 4.5 kilo

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 mei 2006 10:00

Ik heb wel een donkerbruin vermoeden, want ik vertelde m'n moeder een tijdje geleden dat ik heel graag weer zou willen schilderen. Mijn zusje kwam met het idee dat zij wel even een vrijgezellenfeestje voor me ging regelen en inmiddels is het een samenzwering tussen m'n moeder en m'n zusje geworden. Maar ze houden het helemaal geheim, dus ik weet het niet zeker.

Hehe, mijn moeder en zussie (=ceremoniemeester) vinden het wel leuk allemaal, dan krijg ik weer zo'n opmerking van: ja we hebben samen bedacht hoe je haar moet :mrgreen: Gelukkig komt dat wel overeen met wat ik wil ;)

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 18 mei 2006 10:03

ja daar mag je blij mee zijn, loop je starks met een kapsel wat je totaal niet leuk vind maar je zusje en je moeder wel en ze hebben er zo lang over gedaan dat er geen tijd meer is om het te veranderen je moet weg!!!! grote griebels ik jaag dalijk nog de stuipen op je lijf!!! :D
maar wel leuk hoor dat ze het zo goed geheim houden mn broer en schoonzus wisten ook van niks
- 4.5 kilo

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 18 mei 2006 10:05

Moontjuh: ik ga naar de kapper voor een proefkapsel, die kapper knipt mij dan ook meteen, zodat ze de structuur van het haar kan zien (schijnt, ik heb er geen verstand van). Zo voorkom je dat het mislukt ;)

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 18 mei 2006 10:07

ow gelukkig, de kapper kanje wel vertrouwen :wink: :lol:
- 4.5 kilo

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 mei 2006 10:15

Moontjuh schreef:ow gelukkig, de kapper kanje wel vertrouwen :wink: :lol:

Ik vertrouw ze anders nooit!

Moontjuh
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Moontjuh » 18 mei 2006 10:16

ja ik ook niet altijd hoor maar ik dag laak dr maar ff moed in spreken nu ik dr zoiets afschuwlijks heb voorgeschreven!! :D
- 4.5 kilo

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 18 mei 2006 15:26

Ik ben een tijd terug wezen [shoemaworstelen] met een vrijgezellenfeest...was funny!!!!

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 18 mei 2006 15:36

essieee schreef:Ik ben een tijd terug wezen [shoemaworstelen] met een vrijgezellenfeest...was funny!!!!

Ow das sooo kick, mn toen mn neef ging trouwen hebben ze dat ook gedaan. Mn (weer een andere) neef is echt heel lang, denk wel tegen de twee meter, mn neefje was toen 13 en mocht ook mee. Op een gegeven moment moesten ze tegen elkaar, mn neefje vloerde mn neef telkens. Want je kan je natuurlijk echt niet bewegen in zo'n pak, en zeker niet buigen, dus hij kwam niet bij mn neefje! :mrgreen: Ik heb de foto's en film gezien, en me verrot gelachen... :mrgreen:
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Terug naar “Archief”