De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kort
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor kort » 15 mei 2006 11:53

Is inderdaad wel heel zwaar tj! Zou het niet helpen om hem een keer beneden te laten liggen huilen? Dat hebben wij met onze 2e ook gedaan. Die is anderhalf jaar 's nachts gekomen.. (gelukkig wel aan het eind van de nacht). Maar toen waren we het zo zat dat we beneden het campingbedje hebben neergezet, en hem daar hebben laten huilen.. Vond ik wel heel moeilijk, maar achteraf ben ik blij dat we het gedaan hebben.

En ja, ik heb ook een leuke moederdag gehad. De oudste had een versje op school geleerd en dat kwam ze zingen. Daarbij kreeg ik toen het kado (een zelfgemaakte placemat). En onze 2e had op de peuterspeelzaal een kadootje gemaakt (een met stift versierde zakdoek). Was heel leuk om zo door de kinderen verwend te worden! :P

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 15 mei 2006 12:51

trijntjejohanna schreef:vannacht was het verschrikkelijk :cry: het was gister ws te druk geweest bij mijn ouders.. hij heeft een hele tijd liggen krijsen.. wat we ook deden hij werd niet stil... ik wist niet meer wat ik met hem moest....

ik ben ook best een beetje moedeloos... al 8,5 maand slaapt hij niet door... ik weet niet hoelang ik dit zo nog volhoud.....

wat adviseren ze op het CB?

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 15 mei 2006 17:23

Wat een schatjes Vlinder :D
Wat een heerlijke ondeugende koppies!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 15 mei 2006 17:56

tweetietwee schreef:
trijntjejohanna schreef:vannacht was het verschrikkelijk :cry: het was gister ws te druk geweest bij mijn ouders.. hij heeft een hele tijd liggen krijsen.. wat we ook deden hij werd niet stil... ik wist niet meer wat ik met hem moest....

ik ben ook best een beetje moedeloos... al 8,5 maand slaapt hij niet door... ik weet niet hoelang ik dit zo nog volhoud.....

wat adviseren ze op het CB?

Wat vervelend voor je, joh! Sterkte!

babbeltje
Mineur
Mineur

Berichtdoor babbeltje » 16 mei 2006 12:01

Trijntje.. het dochtertje van mijn vriendin was al een jaar geweest toen ze voor het eerst de hele nacht doorsliep!! Dus zo gek is het volgens mij niet!!

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 16 mei 2006 12:30

trijntjejohanna schreef: ik ben ook best een beetje moedeloos... al 8,5 maand slaapt hij niet door... ik weet niet hoelang ik dit zo nog volhoud.....

Zit er geen nekwervel scheef, ofzo? Dat hoor je steeds vaker, en met therapie is dat binnen een paar weken opgelost.

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 16 mei 2006 17:08

trijntjejohanna schreef:
babbeltje schreef:Trijntje.. het dochtertje van mijn vriendin was al een jaar geweest toen ze voor het eerst de hele nacht doorsliep!! Dus zo gek is het volgens mij niet!!

de meesten slapen wel sneller door....

het CB zegt dat ik maar geen voeding meer moet geven maar water... maar blijkbaar heeft milan echt dorst, want hij drinkt zo een hele kop met water leeg....

maar hij is blijkbaar wel zwaar genoeg :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 16 mei 2006 17:48

pol schreef:

Hoi,

vorig jaar had onze Annemiek ook een voorkeurshouding, maar niet zo erg dat de fysio ter sprake kwam
Maar als je je kindje in bed legt, kan je hem ook in een speciale zijslaper doen. die zijn medisch goedgekeurd en verkrijgbaar bij prenatal of op marktplaats.nl
Bij onze dochter is dat heel goed gegaan en je heb het getob niet met handoeken enzo.
Ook leuke speeltjes aan de niet voorkeurskant leggen, is leuk om naar te kijken. Maar als ik jou was zou ik het met zon zijslaper proberen.

bedankt voor de tip!
want het is idd een gedoe met die handdoeken :?

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 16 mei 2006 17:49

Acire schreef:Wauw Vlinder, wat een toffe kinderen heb jij :)

dank je :mrgreen:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 16 mei 2006 17:54

trijntjejohanna schreef:hoe was de doopdienst vandaag vlinder?

We hebben een mooie en gezegende doopdienst gehad, is toch weer heel wat als je zo voor de 3e keer bij het doopvont mag staan.
Maar je weet ook dat hetgeen je belooft je eigenlijk niet waar kunt maken..je probeert het wel maar je zult altijd fouten maken.

Toen de gemeente ons staande Ps 105:5 toezong kreeg ik het ff moeilijk, ik werd best emotioneel en kon ook niet verder meezingen.
De Preek was ook erg mooi en Ds Boiten sprak ons ook vaak aan in de preek en dat was fijn :)

Na de kerk hebben we nog met vrienden thuis soep met broodjes gegeten en om 21.00 was het weer rustig in huis.
Gelukkig heeft Timo niet gereageerd op het andere ritme.

Vandaag daar in tegen is hij erg huilerig en onrustig...snap er echt niks van :?

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 16 mei 2006 17:57

Othello schreef:Zit er geen nekwervel scheef, ofzo? Dat hoor je steeds vaker, en met therapie is dat binnen een paar weken opgelost.

Idd dat is zo mijn vriendin had het ook met haar zoontje, die kwam ook lang s'nachts ( 7 maanden) en uiteindelijk is ze naar een Osteopaat gegaan en het bleek idd in de nekwervel te zitten, na 2 behandelingen was het over en sliep hij zo door!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 16 mei 2006 18:00

rosekapje schreef:Hebben jullie een leuke moederdag gehad? :D

Ja ik ben ook verwend :mrgreen:
s'morgens warme croissantjes met jus d'orange en mijn zoontje had een gedichtje geleerd dus ging dat opzeggen en ik kreeg een kleinigheidje( blikje nivea creme) in een zelfgemaakt doosje :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 16 mei 2006 18:07

TJ, kreeg jij vandaag niet de uitslag van het bloedprikken?
Kan Milan zelf een flesje of tuitbeker vasthouden? misschien dat je dat dan bij hem in zijn bedje kan zetten? Of zijn laatste voeding nog wat later geven?
Ik ken hetzelf helemaal niet, wij mogen echt van geluk spreken, want christiaan sliep al met drie weken door

Vlinder, fijn dat je zo'n goede en gezegende dienst hebt gehad. Als ik voor mezelf mag praten, vond ik de doopdienst van christiaan zo indrukwekkend en zo mooi, ons kind kreeg het teken en zegel van het Verbond van God.
Bij ons stonden alle kindertjes voorin de kerk, en zongen ons en de kleine toe:
Zegen dit kindje, Heer,
neem hem in Uw armen.
Wilt U hem telkens weer
met Uw liefde warmen.

Zegen dit kindje, Heer,
en bescherm zijn leven.
Wilt U hem keer op keer
Uw genade geven.

Zegen dit kindje, Heer,
houd hem in U geborgen.
Nu nog broos en teer,
maak hem sterk voor morgen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 16 mei 2006 19:18

dat is zeker zo, het teken en de belofte dat het ook voor jou is!
dat je daar later als je het moeilijk hebt toch mag zeggen : Maar Heere U heeft het beloofd bij de doop! , daar mogen we dan op pleiten..

Erg mooi wat ze jullie hebben toegezongen!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 16 mei 2006 20:11

trijntjejohanna schreef:
vlinder schreef:
Othello schreef:Zit er geen nekwervel scheef, ofzo? Dat hoor je steeds vaker, en met therapie is dat binnen een paar weken opgelost.

Idd dat is zo mijn vriendin had het ook met haar zoontje, die kwam ook lang s'nachts ( 7 maanden) en uiteindelijk is ze naar een Osteopaat gegaan en het bleek idd in de nekwervel te zitten, na 2 behandelingen was het over en sliep hij zo door!

ik heb geen idee of dat bij milan zo is...

Je zou eens naar een osteopaat kunnen gaan :wink: je weet maar nooit :wink:

Terug naar “Archief”