MissF schreef:Bertus87 schreef:Sjongejonge, wat kunnen sommige mensen toch ontzettende overdrijven hé ongeloof'lijk. 90% ellende. Staartdelingeffect krijg ik eruit 50-50, maarja relativeren is moeilijk
P.S. En een tip: Misschien moet je eens wat meer aandacht besteden aan die 1, en niet aan de 0 mss maak jij wel de woorden over de 0 teveel, dan dat hij ze bedoelde
Tja, wie weet. Nee, ik denk het niet zo. Door de jaren heen ben ik een lange tijd gruwelijk anti geweest tegen alles wat maar 'zwaarder' was, incl mijn eigen 'kerk'.
Tegenwoordig weet ik gewoon welke leer ik het mee eens ben, wat ik goed vind om te horen, en dat is een soort middenweg geworden, die ik, meestal tenminste, in mijn gemeente wel hoor.
Speelt misschien ook mee dat veel vrienden van mij ooit in de gergem/ogg of ggiN hebben gezeten, en er met erge afkeer uit zijn gestapt...
Maargoed, ik ben blij dat jij veel had aan deze avond, en ik ook, omdat ik de CD van Tiemen heb gekocht, die ik meteen af kon staan aan mn vriend die em wilde horen
Wat wil je hiermee zeggen dan?
Ik vind hem zo eerlijk.
En soms deed hij uitspraken dat ik dacht van: nou, dat ben ik niet gewend van een gergemmer. Nah, niet alleen de uitspraken, zijn hele opstelling was gewoon anders. Hij heeft iets speciaals vind ik.