Moderator: Moderafo's
FV schreef:Wat bijbaan betreft: inderdaad goed zoeken. Eventueel een weekendbaantje (ik werk zelf al zo'n vijf jaar bij een supermarkt, waar ze gelukkig niet doen aan wegsturen als je te duur wordt)
FV schreef:En verder, als je alleen de basisbeurs krijgt, worden je ouders geacht om mee te betalen (wat ze overigens ook moeten als je thuis blijft wonen, want van 70 euri kun je helemaal niet bestaan). Het is best te doen, op kamers gaan en studeren, en een studentenvereniging (er zit in Utrecht heel wat leuks, wat voor soort vereniging zou je leuk lijken?)
Charlotte schreef:Naja, ik denk dat ik toch maar thuis blijf, het is eigenlijk niet echt nodig omdat ik niet zo ver van Utrecht vandaan woon.
En ik zit te denken aan CSFR.
tinos schreef:Sola is inderdaad zeer aan te raden. Wat betreft die reformatorische verenigingen, je doelt waarschijnlijk op Solidamentum en Depositum Custodi. Ik ken ze niet goed genoeg om er een oordeel over te geven dus dat laat ik aan de diverse DC'ers die hier ook komen over. NSU is wel een mooie vereniging waar men vooral ook extern bezig is. Als student kun je veel mensen (mede-studenten) bereiken.
Sola Scriptura is wat meer op studie gericht. Desalniettemin is het gezelligheidsgehalte enorm hoog.
TheEdge bij welke vereniging zit jij/heb je gezeten?
tinos schreef:Stefanus schreef:CSFR RULESSSS
dus Charlotte, meldt je snel aan en geniet van de voorpret!
Juist, wees welkom in Utereg! Stefanus helaas niet gemeet op de PaCo. Kon er niet bij zijn. Anyweg gefeliciteerd met je installatie!
Charlotte schreef:tinos schreef:Stefanus schreef:CSFR RULESSSS
dus Charlotte, meldt je snel aan en geniet van de voorpret!
Juist, wees welkom in Utereg! Stefanus helaas niet gemeet op de PaCo. Kon er niet bij zijn. Anyweg gefeliciteerd met je installatie!
Moet dat nu al dan?Eerst maar eens slagen........
![]()
Maar inderdaad, bij de voorlichting stak CSFR torenhoog uit boven DC en Solidamentum.......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten