Heej Raido, wat trek jij aan naar de meeting?! Ohh jaaa? Een Blind Guardian shirt? In de aanbieding voor maar 20 euro? Wat eeeeeeeenig. Matcht wel leuk bij je nieuwe broeeeek

Moderator: Moderafo's
biamarth schreef:johannes1 schreef:als je het doordeweeks draagt dan is het niet netjes. onze dominee had het over speciale kleren voor die speciale dag. die kleren mag je alleen die dag aan.
Dan wil ik wel eens weten waar deze predikant dat in de Bijbel vandaan heeft. Vele generaties voor ons hadden maar 1 stel kleding.
Ben dus erg benieuwd.
Marnix schreef:Zucht.... vrouwen....
Heej Raido, wat trek jij aan naar de meeting?! Ohh jaaa? Een Blind Guardian shirt? In de aanbieding voor maar 20 euro? Wat eeeeeeeenig. Matcht wel leuk bij je nieuwe broeeeek
Je zou kunnen proberen om over spijkerkleding te gaan bomen in de pauze van je werk, krijgen we wsl ook wat ontopic reacties, en zo.Lalage schreef:Marnix schreef:Zucht.... vrouwen....
Hahaha jij bent echt leuk
Ik begin er trouwens ook een beetje zat van te worden dat 't op m'n werk in de pauze zo vaak over het weer en de mode gaat. Daar doe ik zelf ook wel aan mee, maar ik heb wel zin om in een omgeving te gaan werken waar meer mannen zijn...
Marnix schreef:Das niet gezond in de zomer
Marnix schreef:Lol. Ik zie niet in waarom dominees altijd in het zwart gekleed zouden moeten zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 gasten