Iemand nog goede ideeën om in de dienst te doen? Qua muziek, qua dingen voorlezen en qua dingen uitdelen? Het is een kleine CGK (geen bewaar-het-pand-type, maar een praiseband hoef je dus ook niet te verwachten).
Moderator: Moderafo's
leclerc schreef:Allereerst: Gefeliciteerd!
Het hangt natuurlijk af van wat de kerk pruimt en met wie je samen belijdenis doet.
Persoonlijk vind ik het lied "Neem mijn leven, laat het Heer" een mooi passend lied waarin je ook getuigt.
Na de dienst kun je zakjes met Smoeltjes uitdelen met de tekst: "ik ben zo blij want Jezus stierf ook voor mij"
Marnix schreef:Tja ik zou zeggen, kies in ieder geval een aantal nummers uit voor tijdens de dienst....
Daarnaast vind ik het ook wel goed als mensen vertellen waarom ze belijdenis doen... en niet alleen maar "ja" zeggen
AikonGirl schreef:Ik ga 4 juni belijdenis doen,
en ben nu ook druk bezig met iets te verzinnen om te zeggen.
Ik ga ook naar een CGK, maar er is bij ons wel een band. Er zijn mooie feestelijke nummers uitgezocht, zoals "Laat het feest zijn in de huizen".
Sommige van ons gaan een lied zingen, en anderen hebben een bijbeltekst, of nog iets anders. Ik heb nog geen idee wat ik wil zeggen/doen..
Lalage schreef:Toen ik belijdenis deed, heb ik mijn doopjurkje meegenomen en daarbij verteld dat ik m'n doop wilde bevestigen. Dat bracht ons op het idee om allemaal een voorwerp mee te nemen en aan de hand daarvan te vertellen waarom we belijdenis deden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten