lengteverschil

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

DJ

lengteverschil

Berichtdoor DJ » 11 sep 2003 18:25

wat vinden jullie van dat grote (meestal) lengte verschil tussen jongens en meiden? ik ben zelf nogal lang, dus vandaar...is toch best lastig? meestal scheel je wel een kop...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 sep 2003 18:30

haha dat heb ik ook... mijn vriend is ongeveer 1.77m en ik ben 10 cm groter dus : 1.87m!!

ik wilde altijd een man die langer dan mij was.. maar ja als je dan een leuk iemand tegenkomt dan kan het je toch niet meer schelen hoe lang of hoe klein die nou is :D : :D :D :D

tussen mijn vriend en mij gaat alles prima, ook al is hij 10 cm kleiner :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

liesje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor liesje » 11 sep 2003 18:34

geef toch niks... dan zoek je een trap op... of hij bukt een beetje... offuhhhh ff optillen.. kom op beetje creatief zijn :P

( zag pas een stel waar het vrouwtje langer was... was wel lachuh gezicht... zie je niet zo vaak he )

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 sep 2003 18:42

liesje schreef:geef toch niks... dan zoek je een trap op... of hij bukt een beetje... offuhhhh ff optillen.. kom op beetje creatief zijn :P

( zag pas een stel waar het vrouwtje langer was... was wel lachuh gezicht... zie je niet zo vaak he )

hierboven nog :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DJ

Berichtdoor DJ » 11 sep 2003 18:48

jah maar ik ben dus 1,94

Storyteller

Berichtdoor Storyteller » 11 sep 2003 18:49

trijntjejohanna schreef:ik wilde altijd een man die langer dan mij was.. maar ja als je dan een leuk iemand tegenkomt dan kan het je toch niet meer schelen hoe lang of hoe klein die nou is :D : :D :D :D

Nee, precies. Ik heb hetzelfde met dames. Hoewel ik meestal val op kleinere en tengere meisjes/dames, zal het uiteindelijk niet veel uitmaken. Hoewel ik wel merk dat meisjes toch vaak afknappen als een jongen klein is. Het zal wel weer een freudiaanse gedachte zijn :P

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 11 sep 2003 18:52

Mijn vriend is 1 cm korter, dus als hij kisten aanheeft en ik gewone schoenen, zijn we even lang (nouja, ongeveer, hij heeft ook wat dikker haar...). Het is best lekker om tegen een lange jongen aan te kunnen hangen, maar nu heb ik er eigenlijk geen last van, we zijn lekker even lang en dat zoent wel het makkelijkst. In onze kerk zit een stel waarvan de man twee koppen groter is, dat lijkt me niet echt handig. Maar als je verliefd bent, dan laat je je daardoor toch niet tegenhouden?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 sep 2003 18:55

Lalage schreef:Mijn vriend is 1 cm korter, dus als hij kisten aanheeft en ik gewone schoenen, zijn we even lang (nouja, ongeveer, hij heeft ook wat dikker haar...). Het is best lekker om tegen een lange jongen aan te kunnen hangen, maar nu heb ik er eigenlijk geen last van, we zijn lekker even lang en dat zoent wel het makkelijkst. In onze kerk zit een stel waarvan de man twee koppen groter is, dat lijkt me niet echt handig. Maar als je verliefd bent, dan laat je je daardoor toch niet tegenhouden?

inderdaad... alleen bij ons is het niet op te lossen met hakken :mrgreen:

enne het zoenen wil ook best hoor :oops: :oops: :oops: :mrgreen:

Hans
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Hans » 11 sep 2003 19:21

hmm, is dit onderwerp nu humor of liefde? :roll: :roll: 8)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 sep 2003 19:25

Hans schreef:hmm, is dit onderwerp nu humor of liefde? :roll: :roll: 8)

beide... het heet toch ook humor EN liefde

liesje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor liesje » 11 sep 2003 19:39

hahaha... dit is echt humor!!!!

kheb niet een vriendje... maar zn lengte maakt me niks uit!!! beetje improviseren moet kunnen!!!

DJ

Berichtdoor DJ » 11 sep 2003 20:45

maar ik bedoel het zeg maar meer in het algemeen... dat jongens meestal langer zijn dan meisjes. ik heb nog geen verkering duzzz...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 sep 2003 20:46

DJ schreef:maar ik bedoel het zeg maar meer in het algemeen... dat jongens meestal langer zijn dan meisjes. ik heb nog geen verkering duzzz...

ja duzzz????

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 sep 2003 21:03

DJ schreef:maar ik bedoel het zeg maar meer in het algemeen... dat jongens meestal langer zijn dan meisjes. ik heb nog geen verkering duzzz...

dat heeft toch niks te maken met verkering hebben?

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: lengteverschil

Berichtdoor Cybercurse » 11 sep 2003 21:56

DJ schreef:wat vinden jullie van dat grote (meestal) lengte verschil tussen jongens en meiden? ik ben zelf nogal lang, dus vandaar...is toch best lastig? meestal scheel je wel een kop...

Tja, dat is nu het verschil tussen de ubermensch en de untermensch heh ;)

ps. een keukentrapje doet wonderen!

Terug naar “Archief”