De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 10 mei 2006 14:58

leuke foto's weer!
Wat een mooi ventje, jouw neefje, Dippie! :D

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 mei 2006 15:24

Há Raido, daar is een Suske en Wiske-verhaal van :mrgreen:

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 10 mei 2006 15:47

Daphne schreef:leuke foto's weer!
Wat een mooi ventje, jouw neefje, Dippie! :D

Mooi hé?!!! Ik ben er ook errug trots op!!! :mrgreen:
Afbeelding

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 10 mei 2006 15:48

T. Lindeman schreef:
Dippie schreef::oops: Beseft nu dat dit geen baby is......dus niet in dit topic thuis hoort :oops:

En het is mijn achterneefje!

Hihi...Das helemaal waar 8)
Afbeelding

kort
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor kort » 10 mei 2006 18:37

Dan zou ik het doen. Die bijsluiters zijn altijd zo voorzichtig mogelijk samengesteld. Zodat mensen nooit kunnen zeggen: Ja, maar het stond in de bijsluiter.

(heb ik geleerd van m'n zwager die drogistdiploma's heeft :wink: )

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 10 mei 2006 18:49

trijntjejohanna schreef:wat zouden jullie doen als op de bijsluiter van medicijnen staat dat je het moet slikken tijdens borstvoeding.. en dokter zegt dat het wel kan?

Je bedoelt neem ik aan...dan er op de bijsluiter staat dat je het NIET moet slikken tijdens borstvoeding? Ehm....jah, das beetje moeilijk...
Ik zou iig tege de dokter zegge dat er op staat dat je het dan niet moet slikken en dan ff afwachten wat hij dan zegt. Als hij tot 2 keer toe bevestigd dat je het wel kan doen, da zou ik het wel doen
Afbeelding

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 10 mei 2006 21:40

Wat hebben wij mooie refowebbbaby's!! Geweldig!!!!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 mei 2006 22:14

trijntjejohanna schreef:
vlinder schreef:ik heb zo'n vriendin idd ( moet eigenlijk kennis zeggen) die had genoeg borstvoeding maar stopte ermee omdat ze het zo lastig vond!!
Ze vond het wel makkelijk dat haar man dan ook de fles kon geven

het is natuurlijk ook wel makkelijk dat iemand anders het ff kan.. maar waarom dan geen afgekolfde melk... kan dan toch ook.... maar goed.. een ieder moet het voor zichzelf weten... maar ik snap het niet :wink:

mijn zoontje heeft de eerste 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en heeft zodoende de nachtvoedingen de fles gekregen.. mooi dat hij daarna nooit meer de borst wou pakken. ben in het zh al begonnen met kolven en heb daarna 13 weken lang gekolfd en telkens proberen aan te leggen, wat hij dus nooit wou :? . Ben toen op advies van het cb gestopt, omdat ze vonden dat hij niet goed genoeg groeide, achteraf was het misschien niet eens nodig geweest om af te bouwen, want hij blijkt gewoon niet zo'n harde groeier te zijn. Toen baalde ik ervan, maar nu vind ik het totaal niet erg, want enig idee hoeveel tijd het kost om zijn dagelijkse voeding af te kolven (per keer kolven had ik niet genoeg voor 1 voeding. Op een gegeven moment zat ik om de 2 uur te kolven) en het daarna te geven met de fles. Ik ben blij dat ik weer wat tijd voor mezelf heb.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 mei 2006 22:20

Vlinder, wat ziet timo er lief uit echt een mooi kereltje!

Christiaan heeft net zoals Milan ook de eerste keer ijs gehad :lol:
hij vond het erg koud, maar bleef toch elke keer van het ijsje happen 8)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 10 mei 2006 22:25

trijntjejohanna schreef:wat zouden jullie doen als op de bijsluiter van medicijnen staat dat je het niet moet slikken tijdens borstvoeding.. en dokter zegt dat het wel kan?

Ik zou het de apotheker vragen,
die weet er meer van af dan de huisarts.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 mei 2006 08:01

rosekapje schreef:Vlinder, wat ziet timo er lief uit echt een mooi kereltje!

Christiaan heeft net zoals Milan ook de eerste keer ijs gehad :lol:
hij vond het erg koud, maar bleef toch elke keer van het ijsje happen 8)

:lol: hoe oud is hij nu?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 mei 2006 09:27

hij is nu 4 maanden oud.

We hebben na de bevalling beide een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen. Ook lagen we op verschillende afdelingen, Christiaan lag in de couveuse op de kinderafdeling en ik lag op de kraamafdeling. In het begin voeden ze de baby's dmv een cup (je mag ook zelf proberen te voeden als jij en je baby daar sterk genoeg voor zijn, heb het regelmatig geprobeerd en in het begin thuis ook, maar toen bleek dat hij gewoon niks binnen kreeg in het zh nog wel af en toe zo'n 5 cc). maar als ze meer als 30 cc krijgen duurde dat te lang dus kreeg hij dan (in mijn geval) borstvoeding in een flesje. Ik heb ook nog wel geprobeerd om te voeden dmv fingerfeeding, maar daar gaat op den duur ook veel tijd in zitten. hij was zodanig aan de fles gewent geraakt, dat hij mijn borst nooit meer wou pakken. Zodoende ben ik blijven kolven.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 mei 2006 10:52

die van mij een korte broek en een t-shirt.

Mijn kraamverzorgster zei tegen mij, dat je je kind net zo moet kleden als jezelf zou doen (vandaar dat hij nu ook blote voetjes heeft :wink: ) , en mocht hij buiten slapen, een dun dekentje plus mutsje dan extra.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 mei 2006 11:02

wat dat insmeren betreft, daar ben ik heel slecht in :oops:
gelukkig is hij niet verbrand en heeft hij al een lekker kleurtje.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 11 mei 2006 11:41

leuke foto :lol:

en volgens mi jis hij dus ook wel lekker bijdehand.

Die van mij ligt nu in de box, een beer te mollen met een rammelaar, met zijn andere hand ligt hij telkens over het boxkleed te krabben, dat maakt schijnbaar een mooi geluid

Terug naar “Archief”