Dat geld ook voor mensen die zwarte kleren raar vinden en dan claimen dat je in witte kleding moet lopen..Lalage schreef:pol schreef:PeterD, denk je nou niet erg zwart-wit.
![]()
![]()
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Dus... gewoon niet zo moeilijk doen over kleding.... Want God is niet zwartwit...
Maar daarom mag ik toch nog wel vragen naar het waarom er achter... en vraagtekens zetten bij bepaalde motivaties om zwarte kleding te dragen?
Als jij metalshirts draagt omdat je dat mooi vindt heb ik daar heus geen problemen mee hoor
Als symboliek voor de doodstaat van de mens?Ook niet als daar een uit de grond getrokken lijk op staat?
Dank uAls jij metalshirts draagt omdat je dat mooi vindt heb ik daar heus geen problemen mee hoor
Raido schreef:Als symboliek voor de doodstaat van de mens?Ook niet als daar een uit de grond getrokken lijk op staat?Daarbij staat metalshirt niet gelijk aan uitdegrond getrokken lijken, alleen Cannibal Corpse heeft zulke gore dingen. Ik ben meer van dit soort
Dank uAls jij metalshirts draagt omdat je dat mooi vindt heb ik daar heus geen problemen mee hoor
pol schreef:Nou Raido, het zijn niet de gezelligste vrolijkste en opgewekste shirts die op die site komen....
Pol heeft liever iets fleurigers an
Raido schreef:pol schreef:Nou Raido, het zijn niet de gezelligste vrolijkste en opgewekste shirts die op die site komen....
Pol heeft liever iets fleurigers an
Moet kleding:
1. Gezellig zijn?
2. Vrolijk zijn?
3. Opgewekt zijn?
4. On Duister zijn? (denkt aan zwartepaktopic).
daarbij... vergelijk het eens met dit Dan weet je wat ik bedoel..
Nee, daar kots ik van. Maar ik probeerde een nuancering aan te brengen.Heb jij zulke kleren an? en waarom?
Wullimpie schreef:Marnix schreef:Dus... gewoon niet zo moeilijk doen over kleding.... Want God is niet zwartwit...
Maar daarom mag ik toch nog wel vragen naar het waarom er achter... en vraagtekens zetten bij bepaalde motivaties om zwarte kleding te dragen?
Als jij metalshirts draagt omdat je dat mooi vindt heb ik daar heus geen problemen mee hoor
Ook niet als daar een uit de grond getrokken lijk op staat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten