Moderator: Moderafo's
Johanne schreef:Leilah schreef:Johanne schreef:Lalage schreef:Leilah schreef:Lalage schreef:Als je het in Dordrecht doet krijg je helemaal groepsvorming.
Toch fijn om te weten dat er zo over de Dordtenaren gedacht wordt...
Het gaat toch over mensen die elkaar al kennen.
Zoveel zitten er niet in Dordt heurrr..
Daarom...en degenen die er zitten zijn best sociaal toch?![]()
Socialer bestaan ze niet..
Er komen volgens mij ook wat minder mensen op het forum zelf. Logisch gevolg is dan volgens mij dat er ook minder naar de meeting komen.reform schreef:Er is volgens mij ook niets mis mee met East Coast. Als er eerst 70 mensen per avond komen en nu 50 heeft dat volgens mij niets met de locatie te maken.
jip_86 schreef:Er komen volgens mij ook wat minder mensen op het forum zelf. Logisch gevolg is dan volgens mij dat er ook minder naar de meeting komen.reform schreef:Er is volgens mij ook niets mis mee met East Coast. Als er eerst 70 mensen per avond komen en nu 50 heeft dat volgens mij niets met de locatie te maken.
Spons schreef:Johanne schreef:Leilah schreef:Johanne schreef:Lalage schreef:Leilah schreef:Lalage schreef:Als je het in Dordrecht doet krijg je helemaal groepsvorming.
Toch fijn om te weten dat er zo over de Dordtenaren gedacht wordt...
Het gaat toch over mensen die elkaar al kennen.
Zoveel zitten er niet in Dordt heurrr..
Daarom...en degenen die er zitten zijn best sociaal toch?![]()
ja waar waren jullie dan de laatste keer, ik verheugde me er op te praten met je maar nee hoor, geeft het toe je wou me gewoon niet zien
Spons schreef:Johanne schreef:
ja waar waren jullie dan de laatste keer, ik verheugde me er op te praten met je maar nee hoor, geeft het toe je wou me gewoon niet zien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten