Btw: scape tipt de bandjes piepel: slapped Eyeballers
ciao
Moderator: Moderafo's
Hmm het discoveren waard dus (gaat vanavond de samples maar eens downloaden). Ken jij het fenomeen netlabel?scape schreef:Raido schreef:Zit Jazzanova daar ook niet?
jep, sonar kollektiv is een platform / label dat zij een aantal jaar geleden zijn begonnen.
Klopt, ik warp er nogal eens langs op zoek naar leuke dingen er zit veel minimal techno bij, waar ik niet zo weg ben maar ook fijne ambient; wat ik wel weer lekker vindscape schreef:jep, ik noem het labels die MP3 generen . . . als vinyljunk kan ik het redelijk vluchtig vinden. Maar het biedt wel meer kansen voor beginners.
Raido schreef:Ik vind ze niet echt vernieuwend en erg langdradig het is gewoon typische 70 en 80 prog.rock; sorry er zijn betere bands Salem Hill kon mij niet helemaal bekoren. Neal's stem vind ik vet, maar daar luister ik dan Transatlantic wel voor
Transatlantic is even rustig hoor (Dredg, Pink Floyd, OSI en Rush idemMarnix schreef:Raido schreef:Ik vind ze niet echt vernieuwend en erg langdradig het is gewoon typische 70 en 80 prog.rock; sorry er zijn betere bands Salem Hill kon mij niet helemaal bekoren. Neal's stem vind ik vet, maar daar luister ik dan Transatlantic wel voor
Later, als gij uw wilde haren wat kwijt bent, zal gij nederzitten en met genoegen naar deze band luisteren. Nu bent gij er nog te onrustig voor, en is de muziek te rustig voor u:D
T. Lindeman schreef:He Raido,
Je bent een van de eerste die ik tegen komt die bekend is met Laibachleuk! .
@ Assemblage23: Wat een goeie tip, dit kon ik nog niet. Kheb even alle snippets gedownload, er zitten goeie stukken tussen. Ik ga maar eens op zoek naar de CD.
Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten