Lalage schreef:Marina: heb je al een brief/meel gestuurd aan de redactie van Trouw?
Nog niet

Moderator: Moderafo's
marina87 schreef:Gerdien B. schreef:Ik herken je reactie Marina![]()
ik kon me nog inhouden om niet uit mijn slof te schieten.
Heb net wel het artikel op mijn werk gelijk in beslag genomen![]()
Hoop nu maar dat alle bekenden die mij kennen dit niet door brieven![]()
Wist niet dat ik zo vreselijk goed op mijn woorden moet letten hier omdat het misschien wel is in de krant kan komen te staan
PreciesIn je nickname moet dus nooit één van je namen in zitten, dat zie ik nu wel in.
Riska schreef:Gerdien B. schreef:Het jammere is dat ik ook een deel van mijn posting als geintje heb gepost. De mensen die de discussies hebben gevolgt begrijpen dat, maar de mensen die alleen dat stukje in de krant lezen begrijpen dat niet
Ik denk dat jullie het veel te zwaar opvatten. Het moet maar net gelezen worden... En ik weet uit eigen ervaring dat ik nou niet altijd lees wat 'de bladen' schrijven.
marina87 schreef:Lalage schreef:Marina: heb je al een brief/meel gestuurd aan de redactie van Trouw?
Nog nietmaar ben wel van plan.
marina87 schreef:Gerdien B. schreef:marina87 schreef:Lalage schreef:Marina: heb je al een brief/meel gestuurd aan de redactie van Trouw?
Dan kom je weer in rubriek: reactie van lezers
daar zat ik dus ook al aan te denken.
Gerdien B. schreef:marina87 schreef:Gerdien B. schreef:marina87 schreef:Lalage schreef:Marina: heb je al een brief/meel gestuurd aan de redactie van Trouw?
misschien er bij vermelden dat dat zeer zeker niet mag!!!
marina87 schreef:Gerdien B. schreef:marina87 schreef:Gerdien B. schreef:marina87 schreef:Lalage schreef:Marina: heb je al een brief/meel gestuurd aan de redactie van Trouw?
misschien er bij vermelden dat dat zeer zeker niet mag!!!
daar zat ik dus ook al aan te denken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten