Zijn er geen ander centraal in het land gelegen gelegenheden (jaja) waar we terecht kunnen die een wat sfeervollere ambiance ambiëren? (jaja

Moderator: Moderafo's
Ennuh....Ik had al eerder aangekaart of levend stoelendans misschien ee optie is? Dan komt iedereen gewoon met iedereen op een leuke manier in contact en het is nog eens gezellig ook!!!!????!!!! Optie??? Shocked Rolling Eyes Mr. Green Mr. Green
Dippie schreef:
Ennuh....Ik had al eerder aangekaart of levend stoelendans misschien ee optie is? Dan komt iedereen gewoon met iedereen op een leuke manier in contact en het is nog eens gezellig ook!!!!????!!!! Optie???![]()
![]()
![]()
paprikameisje2 schreef:Dippie schreef:
Ennuh....Ik had al eerder aangekaart of levend stoelendans misschien ee optie is? Dan komt iedereen gewoon met iedereen op een leuke manier in contact en het is nog eens gezellig ook!!!!????!!!! Optie???![]()
![]()
![]()
ik wel, maar er zullen vast wel mensen zijn die een hekel hebben aan spelletjes oid.
ik vind een kaartavond ofzo ook wel leuk!!
Smurffie schreef:paprikameisje2 schreef:Dippie schreef:
![]()
![]()
ik wel, maar er zullen vast wel mensen zijn die een hekel hebben aan spelletjes oid.
ik vind een kaartavond ofzo ook wel leuk!!
Ik wel, maar er zullen vast wel mensen zijn die een hekel hebben aan spelletjes oid.
ik vind een debatavond ofzo ook wel leuk!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten