Saaiheid te Zeist op vaste meetings?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 mei 2006 16:20

Smurffie schreef:
Evelien schreef:poll werkt niet, omdat er ook veel mensen komen die niet op het forum komen!!!

Lijkt me sterk..waar moeten mensen van weten dat er een meeting is? Juist van het forum. Die paar die het via via weten hebben pech. Moeten ze maar op het forum komen 8)

Mensen die niet op het forum komen zijn stom en mogen niet komen. ~:)

reform schreef:Aragorn: Je vind muziek niet de oplossing en een debat vond je volgens mij ook geen goed idee. Hoe zou onze forum icoon dan wel de meetings aantrekkelijker willen maken? 8)

Mag ik niet eens meer gewoon ongedwongen jullie ideeën bekritiseren zonder zelf met iets te hoeven komen? :frown: 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mei 2006 16:21

Aragorn schreef:@Smurffie: ik dacht dat het grapje alleen in het 2e deel van je posting zat. Maar het is natuurlijk jouw schuld, want jij wist het niet over te brengen. 8)

Jaja, nu heb ík het weer gedaan 8)

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 06 mei 2006 16:33

=D>

reactie was bedoeld op het antwoord aan evelien :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 06 mei 2006 16:39

Mensen die niet op het forum komen zijn stom en mogen niet komen. laalaa

Juischt! -:)

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 06 mei 2006 17:59

Ik ben opzich niet tegen muziek ofzow, ik vind het altijd wel gezellig, maar ik denk niet dat het de bedoeling is van Refoweb, om mensen uit principes weg te houden van de meetings, omdat de ouders niet willen dat er bv muziek gedraaid wordt....Mij maakt het niets uit, maar ik denk wel dat er hier jongeren zitten die dan misschien niet mogen van hun ouders, of schat ik dat verkeerd in :roll:
Verder is het denk ook wel een leuk idee om op de meeting levend stoelendans te doen...Ow, oeps :shock: Jah, hier heb je natuurlijk wel ruimte en muziek voor nodig 8) Maar goed, twas maar EEN idee :lol: :lol:
Afbeelding

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 06 mei 2006 18:01

Smurffie schreef:
Mensen die niet op het forum komen zijn stom en mogen niet komen. laalaa

Juischt! -:)

:shock: :shock: :shock: Gelukkig zitten diegene hier niet, dus kunnen ze niet meelezen....Of ze moeten over de schouder van iemand mee gluren, maar das achterbaks 8) :mrgreen:
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 06 mei 2006 18:49

Vonkie schreef:Ik ben nog nooit op een meeting gemweest! Zo ontzettend lang ben ik hier tenslotte nog niet maar het lijkt me wel gezellig om er een keer heen te gaan. Ik heb alleen nooit vervoer :cry:

Je kunt toch met de trein reizen? Er is altijd wel iemand die je even van het station kan ophalen.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 06 mei 2006 20:09

nu je het hebt over reizen en vervoer!! schiet mij ook nog iets te binnen!!!

Ik denk, wanneer mensen alleen moeten gaan, ze niet of zelden komen!! ik zou ook niet gaan, als ik helemaal alleen moest...

misschien kunnen we anderen uit de regio helpen om vervoer aan te bieden of om zelf initiatief te nemen om mensen mee te nemen!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 mei 2006 05:00

Smurffie schreef:
Evelien schreef:poll werkt niet, omdat er ook veel mensen komen die niet op het forum komen!!!

Lijkt me sterk..waar moeten mensen van weten dat er een meeting is? Juist van het forum. Die paar die het via via weten hebben pech. Moeten ze maar op het forum komen 8)

wat dacht je van de homepage? en de nieuwsbrief? :wink:

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 07 mei 2006 18:24

tsja daar zit ook weer wat in , stand smurfie versus evelien 1-1 :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 07 mei 2006 23:30

Evelien schreef:
Smurffie schreef:

De meeste mensen die op een meeting komen, zijn forum-mensen, die denken van; ''Hé, die en die van het forum komen ook, dan ga ik ook een kijkje nemen!'' Mensen die nooit op het forum komen, stappen echt niet zomaar naar een meeting, want ze kennen er tóch niemand.

Conclusie; Ze moeten maar forummen 8)

Sterker nog, we laten ze gewoon pas binnen als ze kapitein zijn :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 mei 2006 06:28

Smurffie schreef:
Evelien schreef:
Smurffie schreef:

De meeste mensen die op een meeting komen, zijn forum-mensen, die denken van; ''Hé, die en die van het forum komen ook, dan ga ik ook een kijkje nemen!'' Mensen die nooit op het forum komen, stappen echt niet zomaar naar een meeting, want ze kennen er tóch niemand.

Ik ken heel wat mensen die op een meeting komen en niet op het forum zitten. :wink:

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 08 mei 2006 07:49

Dippie schreef:Ik ben opzich niet tegen muziek ofzow, ik vind het altijd wel gezellig, maar ik denk niet dat het de bedoeling is van Refoweb, om mensen uit principes weg te houden van de meetings, omdat de ouders niet willen dat er bv muziek gedraaid wordt....Mij maakt het niets uit, maar ik denk wel dat er hier jongeren zitten die dan misschien niet mogen van hun ouders, of schat ik dat verkeerd in :roll:

dan zeggen we toch dat er klassiek wordt gedraaid 8)
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 08 mei 2006 07:50

Evelien schreef:
Smurffie schreef:
Evelien schreef:
Smurffie schreef:

Ik ken heel wat mensen die op een meeting komen en niet op het forum zitten. :wink:

Dan zijn ze ws. meegesleept door mensen die wél op het forum komen 8)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 mei 2006 09:41

iedereen is welkom. We zijn geen gesloten forumgemeenschap.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”