André schreef:Centraal qua locatie is Lunteren, getuige de steen die daar ligt 'middelpunt van NL'.
De Onze-Lieve-Vrouwetoren in Amersfoort heeft ook een teken dat daar het middelpunt van Nederland is. Het ligt er maar aan hoe je het meet

Moderator: Moderafo's
henkie schreef:We zien elkaar (te) vaak denk ik. Veel mensen spreken wekelijks af. Dat is mijns inziens de meest voor de hand liggende conclusie.
Alwin schreef:Wat ik mij van de laatste meeting vooral herinner dat dat vooral een reunie was voor de wintersport de andere mensen hingen er maar een beetje bij. Dat vond ik zelf persoonlijk wel iets minder.
Lalage schreef:maar dan moet je niet gek opkijken als mensen niet meer willen komen. Ik had het bij de mismeeting ook wel een heel klein beetje, dat gevoel dat iedereen elkaar al heel goed kent behalve ik. Nu valt dat in mijn geval nog wel mee, maar voor iemand die nog nooit op een meeting is geweest is dat niet zo leuk.
reform schreef:Alwin schreef:Wat ik mij van de laatste meeting vooral herinner dat dat vooral een reunie was voor de wintersport de andere mensen hingen er maar een beetje bij. Dat vond ik zelf persoonlijk wel iets minder.
Op zich is dat wel logisch denk ik. Je bent ruim een week met elkaar op vakantie geweest. Dan kan ik me het goed voorstellen dat je zo'n avond gebruikt om alle herinneringen weer op te halen en ervaringen te delen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten